تمدید نام نویسی برای مسابقات قرآنی در آذربایجان شرقی تا 29 خرداد – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان

تمدید نام نویسی برای مسابقات قرآنی در آذربایجان شرقی تا 29 خرداد - خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری قدم آخر، حجت الاسلام «سیدشهاب الدین حسینی» با بیان اینکه نام نویسی این دوره از مسابقات از اول تا 19 خرداد تعیین شده بود، افزود: با توجه به استقبال علاقه مندان، نام نویسی برای این دوره تمدید شده است.

وی اظهار کرد: این دوره از مسابقات در راستای بزرگداشت شهدای خدمت در 2 رده سنی 12 تا 18 سال و بالای 18 سال در بخش برادران و خواهران برگزار می شود و نام نویسی از علاقه مندان برای این دوره در حال انجام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: مسابقات انفرادی برای افراد بالای 18 سال در بخش های آوایی شامل قرایت، ترتیل، دعاخوانی و اذان و مسابقات گروهی در بخش های مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم، معارف عمومی در بخش های ترجمه سوره های لقمان، حجرات و حشر و معارف تخصصی در بخش های قرآن کریم، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی، با بیان اینکه مسابقات گروه سنی 12 تا 18 سال نیز شامل رشته های قرایت و حفظ کل قرآن کریم است، ادامه داد: این دوره از مسابقات در هفت منطقه استان شامل تبریز، مراغه، میانه، اهر، سراب، شبستر و آذرشهر برگزار می شود.

وی یادآور شد: نفرات برتر مسابقات منطقه استانی به مرحله نیمه نهایی راه می یابند و نفرات برگزیده مرحله نیمه نهایی نیز به مسابقات کشوری این دوره که در تبریز برگزار می شود، راه می یابند.

حجت الاسلام حسینی، افزود: با توجه به اینکه محل شهادت شهدای خدمت، آذربایجان شرقی است، بر اساس اعلام سازمان اوقاف و امور خیریه، همانند سال 1393 این دوره از مسابقات در تبریز برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمدید نام نویسی برای مسابقات قرآنی در آذربایجان شرقی تا 29 خرداد – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمدید نام نویسی برای مسابقات قرآنی در آذربایجان شرقی تا 29 خرداد – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.