نقد و بررسی پخش کننده خانگی سونی مدل SHAKE X10D

مدل SHAKE-X10 یک پخش کننده خانگی پیشرفته است که توسط سونی ارائه شده است. این محصول دارای یک واحد اصلی و دو بلندگوی قدرتمند می باشد. ابعاد و وزن این محصول متوسط ​​بوده و فضای زیادی را اشغال نمی کند. ظاهر زیبای این مدل در دکوراسیون نقش بسیار مفیدی دارد و بدنه آن نوک مدادی است. همچنین چراغ های LED موجود در اسپیکرها می توانند نورپردازی جالبی را ارائه دهند. در مورد ویژگی های این پخش کننده باید گفت که توان خروجی نامی آن 1200 وات است و می تواند حداکثر 1850 وات را بازتولید کند. این حجم برای سالن های بزرگ کافی است و شنوندگان را هیجان زده می کند. بلندگوهای SHAKE-X10 دو طرفه هستند و دارای توییتر و ووفر هستند. ابعاد توییتر 1*2.5 سانتی متر و ووفر 1*20 سانتی متر است. این بلندگوها توسط سیم به واحد اصلی متصل می شوند. درایو نوری این مدل می تواند سی دی و دی وی دی را بپذیرد و فایل ها را روی آنها پخش کند. همچنین می توانید از طریق فناوری بلوتوث تعبیه شده در این مدل گوشی هوشمند خود را به آن متصل کرده و موسیقی ذخیره شده در گوشی را از بلندگوهای قدرتمند پخش کنید. علاوه بر کارکردهای ذکر شده، از طریق پورت USB تعبیه شده در این مدل می توان از فایل های روی فلش مموری یا هارد اکسترنال کاربر استفاده کرد. فرمت های صوتی AAC، MP3 و WMA در این مدل پشتیبانی می شوند. همچنین این مدل می تواند امواج رادیویی AM و FM را دریافت و برای علاقه مندان رادیو پخش کند. در مجموع می توان گفت که این پلیر پاسخگوی نیاز اکثر کاربران حرفه ای است. اگر می خواهید دوستان خود را با موسیقی واضح و قدرتمند در مهمانی ها غافلگیر کنید، این محصول برای شما مناسب است.

باس عمیق و ملموس

با استفاده از قابلیت SoundPressure Horn به صورت عمیق و ملموس تولید می شود. طراحی داخلی این سیستم صوتی مانند یک ترومپت عمل می کند و به طور موثر میزان فشار صوتی و انرژی اعمال شده را به بیرون دستگاه فشار می دهد. نتیجه این کار بسیار فراتر از تقویت کننده های قدرت قدیمی است و قدرتی بی سابقه به صدای بیس شما می دهد.

جلوه های دی جی

با 4 افکت Flanger، WAH، Isolator و Pan تعبیه شده در واحد، می توانید جمعیت را با خود به مهمانی خود ببرید. با نرم افزار Fiestable یا کنترل حرکت می توانید این افکت ها را کنترل کنید و شور و شوق مهمانی را به تصویر بکشید.

سیستم کارائوکه

با عملکرد کارائوکه می توانید مانند یک خواننده آواز بخوانید یا می توانید سیستم صوتی خود را به تلویزیون متصل کنید و از DVD کارائوکه برای خواندن کلماتی که به عنوان مسابقه روی صفحه تلویزیون ظاهر می شود استفاده کنید و به هیجان مهمانی بیافزایید.

2 ورودی میکروفون، ذخیره سازی موسیقی، امتیاز دهی و پژواک صوتی به شما امکان پخش موسیقی به صورت گروهی و تکی را می دهد تا بتوانید از استفاده از این نرم افزار لذت ببرید. با استفاده از Vocal Fader داخلی، می توانید میزان صدای آهنگ ها را تنظیم کنید.

ورودی گیتار

این سیستم صوتی قابلیت اتصال گیتار را دارد، بنابراین شما گیتار را به سیستم صوتی متصل کرده و دکمه Guitar را فشار دهید تا به حالت گیتار بروید. همچنین این دستگاه تقویت کننده صدای گیتار شما محسوب می شود.

اتصالات

فناوری های بلوتوث و NFC نیاز به اتصال بی سیم را از بین برده اند. این دستگاه دارای بلوتوث و NFC است که می توانید با یک لمس ساده این قابلیت را فعال کرده و بدون مشکل به آن متصل شوید و شروع به پخش موسیقی خود کنید.

نرم افزار تخصصی

می توانید نرم افزار Sony Music Center را برای تلفن همراه خود دانلود کرده و کنترل موسیقی خود را در دست بگیرید. با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی از طریق بلوتوث و NFC متصل شوید و تمامی موسیقی ها و عملکردهای دستگاه خود را با دسترسی نامحدود کنترل کنید.

سازگاری دیسک

این سیستم صوتی خانگی با کیفیت بالا به شما امکان پخش آلبوم ها و دیسک های کلاسیک را می دهد. این درایو با دیسک های CD-RW، CD-R و CD سازگار است.

رادیو

این دستگاه دارای رادیو است، بنابراین می توانید فرکانس های مورد نظر خود را پیدا کنید و با استفاده از رادیو FM از شبکه های رادیویی لذت ببرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی پخش کننده خانگی سونی مدل SHAKE X10D" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی پخش کننده خانگی سونی مدل SHAKE X10D"، کلیک کنید.