نقد و بررسی پخش کننده خانگی سونی مدل SHAKE X30D

گوشی شیک سونی X30 یک سیستم صوتی تولید شده توسط شرکت معروف و برند جهانی سونی است. سونی این برند خوش نام، تجربه زیادی در تولید و ساخت محصولات صوتی و تصویری دارد و همواره تلاش می کند تا محصولی را بسازد که پاسخگوی نیاز کاربران و خریداران باشد. با طراحی و ساخت سیستم صوتی X30 توانسته است نیازهای کاربران را تا حدودی برآورده کند و رضایت آنها را جلب کند. این محصول با ظاهری کاملا شیک و زیبا طراحی شده است. این سیستم از سه قسمت، دو بلندگو و یک دستگاه پخش DVD تشکیل شده است. این محصول با بهره وری از امکانات و قابلیت هایی که به همراه دارد; این یک تجربه عالی و دلگرم کننده را برای شما به ارمغان می آورد. سونی این محصول را به توان 1800 وات مجهز کرده است. با این ویژگی احساس می کنید در قلب صداها هستید، X30 شیک سونی از فناوری جدید S-Force Front Surround بهره می برد. این عملکرد قادر است جزئیات ریز صداها را برگرداند و با این عملکرد صدایی کاملا غنی و طبیعی را در اختیار شما قرار می دهد. این سیستم از پورت های HDMI و USB بهره می برد. با استفاده از این ویژگی به شما امکان اتصال انواع دستگاه ها را می دهد. ناگفته نماند که این سیستم صوتی از ورودی میکروفون و گیتار نیز بهره می برد. سیستم صوتی 1800 واتی سونی از فناوری دیجیتال دالبی پشتیبانی می کند. به لطف این ویژگی صدای سه بعدی را به صورت غوطه ور در محیط بازتولید می کند. فناوری Clear Audio نیز در این دستگاه نصب شده است. قادر است صداها را تصفیه و تمیز کند و صدایی تمیز و شفاف را برای شما فراهم کند. سونی x30 شیک از موتور تقویت صدا نیز پشتیبانی می کند، این ویژگی قادر است صداها را حتی به شما کیفیت عالی صداهای با کیفیت پایین ارائه دهد. این سیستم صوتی از فناوری شگفت انگیز کارائوکه بهره می برد. با وجود این فناوری پیشرفته، افراد برای مدتی مشکلات و نگرانی های خود را فراموش می کنند. ناگفته نماند که این سیستم از نورپردازی عالی و رقص نور بهره می برد که با این ویژگی مهمانی های شما را پر از هیجان می کند.

طراحی شیک سونی X30

امروزه همه به دنبال شیک بودن و خرید محصولی هستند که ظاهری زیبا داشته باشد. بنابراین طراحی یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید محصول می باشد. یکی از محصولات خوش ساخت در این زمینه، X30 شیک یکی از محصولات برند خوش نام سونی است و از رده شیک این شرکت نیز محسوب می شود. این سیستم صوتی با ظاهری کاملا شیک و زیبا طراحی شده است. طراحان خلاق سونی در ساخت این محصول از رنگ مشکی استفاده کرده اند. با این توانایی و ظرافت ظاهرش; با هر ترتیبی سازگار است. در واقع این سیستم صوتی از سه قسمت، دو بلندگو و یک دستگاه پخش DVD تشکیل شده است. بر روی اسپیکرها و اطراف دستگاه، برند زیبای سونی به رنگ سفید حک شده است که جلوه ای زیبا و منحصر به فرد در مقابل بدنه مشکی دستگاه به آن بخشیده است. احساس اطمینان را برای همیشه در دل خریداران حفظ می کند. تنها چیزی که در بدنه سیستم صوتی X30 ساخته شده پلاستیک مرغوب است. با این عملکرد از محصول در برابر ضربه های احتمالی محافظت می کند. نیازی به گفتن نیست؛ اینکه سونی چراغ های LED زیبا و رنگارنگی را در طراحی اسپیکر این محصول قرار داده است. با استفاده از این ویژگی اسپیکرها می توانند از سفید تا تمام رنگ های رنگین کمان را ساطع کنند و در نتیجه محیطی سرزنده را برای شما ایجاد کنند. ناگفته نماند که نور این لامپ ها به محض روشن شدن دستگاه شروع به نمایان شدن می کند.

با رقص نور X30

X30 شیک علاوه بر ظاهر زیبا و سیستم صوتی قدرتمند، ویژگی رقص نور را نیز دارد. سونی این برند معروف در طراحی بلندگوهای سیستم صوتی از چراغ های LED استفاده می کند. این چراغ ها می توانند از رنگ های سفید تا رنگین کمانی نور ساطع کنند. با این توانایی، هیجان و نشاط را به محافل شما می آورد و از کف تا سقف، محیط و فضا را پر از رنگ های زیبا می کند و مهمانی های شما را بیشتر بحث برانگیز می کند.

ویژگی ها و قابلیت های صوتی X30

امروزه همه به دنبال یک سیستم صوتی کارآمد و قدرتمند برای برگزاری مهمانی ها و جشن های کوچک با آن هستند. به همین دلیل تولیدکنندگان به رقابت و مبارزه پرداختند و هر کدام محصولات خود را طراحی و به نمایش گذاشتند. یکی از بهترین محصولات، سیستم صوتی سونی X30 بود. این سیستم مجهز به کیسه ای از تکنولوژی پیشرفته است. سونی این علامت را برای این دستگاه 1800 واتی در نظر گرفته است. با این توانایی صدای قدرتمند را در همه جا پخش می کند و همه حاضران در جمع را از صدای خود پر می کند. این صدای عالی از طریق دو بلندگوی قدرتمند تولید و ارائه می شود. سونی از فناوری های زیادی برای رسیدن به صدای واقعی و واقعی استفاده می کند. یکی از بارزترین این فناوری‌ها، فناوری Dolby Digital است. این ویژگی با قابلیتی که دارد; می تواند صدای سه بعدی تولید کند و به طور یکنواخت در محیط پخش کند. Sony X30 شیک از فناوری صدای شفاف پشتیبانی می کند. این عملکرد قادر است صداها را قبل از انتشار فیلتر و تمیز کند و صدایی تنظیم شده و واقعی را در اختیار شما قرار دهد. این برند قدرتمند از سیستم تقویت صدا DSEE برای افزایش صدا استفاده می کند. کارایی این موتور از نام آن مشخص است. این می تواند صداهای بی کیفیت را بهبود بخشد و صدای رساتری به شما بدهد. x30 همچنین از فناوری S-Force Front Surround پشتیبانی می کند. به لطف این ویژگی، جزئیات ظریف حذف شده را بازیابی می کند و بدین ترتیب تمامی اجزای صدا را غنی و طبیعی در اختیار شنوندگان عزیز قرار می دهد. به طور خلاصه، این سیستم صوتی در ارائه صدای واقعی و رسا منحصر به فرد است. قادر است صدای سه بعدی را به گوشه و کنار محیط برساند و فرقی نمی کند چه کسی دور از آن بنشیند، همه را از صدای خود پر خواهد کرد. خرید این محصول را به همه توصیه می کنم. ظاهری زیبا و جمع و جور دارد که حمل آن آسان است. در مقابل زیبایی قدرت صدای بالایی دارد.

عملکردها و ویژگی های پخش کننده DVD

سیستم صوتی X30 از خط تولید سونی عبور کرد و ویژگی های مختلفی را به همراه داشت. این محصول دارای دو بلندگو و یک دستگاه پخش DVD می باشد. با این حال، صدا و تصویر را به طور همزمان پخش می کند. DVD PLAYER می تواند از تمامی CD-R DVD RW و … پشتیبانی کند شما می توانید سیستم صوتی X30 را با استفاده از کابل HDMI به تلویزیون متصل کنید و از مشاهده و تماشای محتوا با دقت بیشتر و کیفیت عالی لذت ببرید.

گزینه های اتصال سیستم صوتی X30

قدرت صوتی سیستم صوتی X30 در مطالب بالا برای ما آشکار شد. نوبت به پورت و انواع اتصال آن می رسد. Chic X30 از پورت HDMI و USB پشتیبانی می کند. این دو مورد از محبوب ترین پیوندها را برای شما مدیریت می کند. HDMI نوعی کابل است که به شما امکان اتصال به لوازم جانبی و کنسول های بازی مختلف را می دهد. می توانید کنسول بازی خود را به آن متصل کنید و با استفاده از مانیتور یا تلویزیون بازی کنید و لذت بازی را دوچندان کنید. پورت USB به شما امکان می دهد محبوب ترین اتصالات را ایجاد کنید. یک USB پر از آهنگ های مورد علاقه شما را به دستگاه وصل کنید و از گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود با صدای واضح تر و بلندتر لذت ببرید. علاوه بر این دو پورت، سیستم صوتی سونی X30 دارای پخش کننده DVD نیز می باشد که باعث لذت بیشتر پخش هر فیلم و سریال می شود. از محبوب ترین و پرکاربردترین اتصالات می توان به ورودی میکروفون اشاره کرد. با این عملکرد کافی است میکروفون را به ورودی دستگاه متصل کرده و در جلسات و مهمانی های شلوغ از آن برای صحبت استفاده کنید. با این قابلیت صدای شما به همه قسمت ها می رسد و هیچکس از شنیدن صدای صحبت کننده شکایت نمی کند. حالا که به ورودی گیتار محبوب می‌رسیم، سونی X30 شیک دارای ورودی گیتار نیز هست. با این عملکرد می توانید گیتار خود را به سیستم صوتی متصل کرده و از نواختن گیتار با صدای بلند لذت ببرید و حس حضور در صحنه موسیقی و نواختن گیتار را به خود بدهید. ناگفته نماند که این سیستم از پورت RF نیز بهره می برد. این ویژگی برای دوستداران رادیو خبر خوبی است. زیرا این پورت انواع کانال های رادیویی با کیفیت FM را در اختیار شما قرار می دهد.

جلوه های صوتی سونی X30

سیستم صوتی Sony X30 یکی از محصولات خاص سونی است. که خدمات بی شماری را در اختیار شما قرار می دهد. این سیستم صوتی از قابلیت های DJ بهره می برد. به لطف آنها، صداها کنترل و تنظیم می شوند. DJ چندین حالت برای کنترل صداها ارائه می دهد. این حالت ها عبارتند از franger، WAH، lsolator که در زیر به شما توضیح مختصری می دهم. به عنوان مثال، حالت فرنجر صدایی مانند غرش عمیق و باورنکردنی تولید و استخراج می کند و تجربه شنیداری عالی و دلگرم کننده ای را برای شما فراهم می کند. حال به حالت دوم یعنی. WAH در این حالت می تواند فرکانس صدا را تغییر دهد. تا بتوانید صدای بلندگوها را افزایش دهید تا به سطحی که انتظار دارید برسد. محدوده فرکانس توسط آخرین حالت تعیین می شود. ناگفته نماند که این سیستم صوتی می تواند با استفاده از SAMPLER صدای خروجی را به دلخواه تنظیم کند و شما را با فشار بالا و صدای قدرتمند غرق کند.

فناوری کارائوکه چه می کند؟

سازندگان و سازندگان سیستم صوتی در ساخت محصولات خود به تمام جوانب فکر کرده اند. آنها قابلیتی را در محصولات خود تعبیه کرده اند که تجربه فوق العاده ای را برای کاربران ایجاد می کند. سیستم صوتی X30 نیز بدون این قابلیت نیست، این عملکرد را کارائوکه می نامند. کارائوکه با کارایی و قابلیت های خاص خود می تواند مشکلات و نگرانی های شما را برای مدتی از بین ببرد. شما در واقع می توانید از طریق این ویژگی خواننده شوید. شرایط خواندن شما به گونه ای است که متن آهنگ مورد علاقه و انتخابی شما بدون کلام روی مانیتور ظاهر می شود. در این صورت به خوانندگی مشغول می شوید و حس خواننده بودن را تجربه می کنید. ناگفته نماند که با وجود دو ورودی میکروفون می توانید به آواز گروهی بپیوندید و شبی فراموش نشدنی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید. با این ویژگی اگر استعداد خوانندگی دارید می توانید در جشن ها و مناسبت ها برای عزیزانتان آواز بخوانید و آنها را غافلگیر کنید و این بهترین هدیه برای آنها محسوب می شود.

سایر ویژگی های سیستم صوتی X30

Sony x30 شیک از ویژگی های دیگری مانند Fiestable و Music Center بهره می برد. جشنواره یکی از برنامه های جدیدی است که امکانات بی سیم زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. از طریق این برنامه که بر روی گوشی نصب شده است می توانید تنظیمات نور دستگاه، ژست های حرکتی و تنظیمات کارائوکه را اعمال کنید. برنامه Music Center نیز یک برنامه جدید به حساب می آید که با نصب آن بر روی گوشی می توانید دستگاه را از راه دور کنترل و مدیریت کنید، به عنوان مثال می توانید صدا را کم و زیاد کنید و یا آهنگ ها را از راه دور تغییر دهید. همچنین مانند بلوتوث می تواند دستگاه هایی را که از این ویژگی پشتیبانی می کنند متصل کند.

خلاصه

دوربین شیک سونی X30 یکی از محصولات خاص سونی است. سونی این برند ژاپنی برای جلب رضایت بیشتر طرفداران خود از فناوری های جدید استفاده می کند. این محصول با ظاهری کاملا شیک و مدرن طراحی شده است. در واقع این محصول از سه قسمت تشکیل شده است. دو بلندگو و یک پخش کننده. این سیستم صوتی مجهز به توان 1800 وات است که با استفاده از بلندگوهای قدرتمند محیطی را مملو از صداهای رسا با وضوح عالی می کند. فناوری هایی مانند Dolby Digital که در این سیستم قرار می گیرند. می تواند صدای سه بعدی تولید کند. فناوری S-force front surround نیز در این سیستم گنجانده شده است. که از طریق آن صدا از چندین جهت مختلف خارج می شود و صدای رساتری را به گوشه و کنار محیط می رساند. فناوری کارائوکه پشتیبانی شده توسط سیستم صوتی Sony X30 می تواند ساعت ها افراد را سرگرم کند و آنها را از دردسر دور نگه دارد. امکاناتی مانند بلوتوث و FNC در اسرع وقت انواع فایل های صوتی را به شما منتقل می کند. این سیستم صوتی با نورپردازی عالی مجالس شما را روشن می کند و مجالس شما را هیجان انگیزتر می کند. با داشتن ورودی گیتار و میکروفون می توانید همزمان آواز بخوانید و گیتار بزنید و یک شب عالی برای خود و خانواده تان بسازید. ناگفته نماند که این محصول با وجود تمامی این ویژگی ها و مزایا از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. هر خانه ای برای برگزاری مهمانی های کوچک به سیستم صوتی نیاز دارد. برای صرفه جویی در هزینه می توانید این محصول را خریداری کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی پخش کننده خانگی سونی مدل SHAKE X30D" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی پخش کننده خانگی سونی مدل SHAKE X30D"، کلیک کنید.