نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی نکسار مدل C612 سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی Nexar مدل C612 سایز 43 اینچ

اگر به دنبال یکی از مقرون به صرفه ترین و با کیفیت ترین تلویزیون های هوشمند موجود در بازار هستید، احتمالاً گزینه ای بهتر از تلویزیون ال ای دی 43 اینچی NTV-H43C612N نکسار پیدا نخواهید کرد. این محصول جدید تولید شده توسط گلدیران از اندروید 11 بهره می برد و دارای ویژگی های بسیار خوبی مانند وای فای، پورت USB و HDMI، پورت LAN و … می باشد. یافت

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون ال ای دی Nexar مدل NTV-H43C612N سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی 43 اینچ نکسار مدل NTV-H43C612N محصول جدید برند تازه نکسار; برندی که توسط گلدیران راه اندازی شده و در آن می توان تکنولوژی بالای این شرکت را در طراحی صفحه نمایش کم حاشیه مشاهده کرد.

این محصول دارای دو پایه زیبا و بسیار سبک است که ضمن تحمل وزن تلویزیون آسیبی به میز شما وارد نمی کند. البته امکان نصب تلویزیون بر روی دیوار نیز وجود دارد. همچنین دارای دو بلندگو است که عملکرد خوبی در تولید صدا دارند.

ویژگی های تلویزیون ال ای دی نکسار مدل C612 سایز 43 اینچ

تلویزیون هوشمند 43 اینچی نکسار یکی از معدود محصولاتی است که در رده قیمتی خود به پنل IPS با کیفیت کلاس A+ و نور پس زمینه LED مجهز شده و با رزولوشن 1080*1920 می تواند تصاویری با وضوح بالا به نمایش بگذارد. این پنل همچنین اجازه می دهد تا تصاویر روشن با زوایای دید عالی را ثبت کنید. سازندگان برای بهبود عملکرد سیستم صوتی، کنترل صدای تطبیقی ​​را نیز برای آن در نظر گرفته اند.

رابط هوشمند و سیستم عامل اندروید 11 ویژگی های این تلویزیون را کامل می کند. کاربران می توانند از ویژگی های خوبی مانند اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi و پورت LAN بهره مند شوند. یک پردازنده 4 هسته ای برای مدیریت اطلاعات در نظر گرفته شده است که سرعت خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر این، به راحتی می توانید گوشی هوشمند خود را به صورت بی سیم به تلویزیون متصل کنید.

سایر ویژگی های تلویزیون ال ای دی Nexar C612 سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی Nexar 43 اینچ مدل NTV-H43C612N مجهز به گیرنده دیجیتال DVB/T2 بوده و می تواند تمامی کانال های HD را دریافت و پخش کند. برای کسانی که قصد اتصال دستگاه های مختلف به این تلویزیون را دارند باید بگوییم که در مجموع سه پورت HDMI، دو پورت USB و یک خروجی صدای اپتیکال در نظر گرفته شده است. کاربران همچنین می توانند به ویژگی های معمولی مانند برنامه زمان بندی، ضبط ویدئو با حافظه خارجی و موارد دیگر دسترسی داشته باشند.

قیمت تلویزیون ال ای دی Nexar C612 سایز 43 اینچ

مهم نیست که کدام برند را انتخاب کنید، قیمت تلویزیون در بازار کمی بالاست. برای محصولات هوشمند باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. اما قیمت تلویزیون 43 اینچی نکسار در مقایسه با محصولات مشابه بسیار کمتر است و همچنان می تواند رابط هوشمند، اندروید 11 و امکانات نرم افزاری عالی را در اختیار شما قرار دهد.

خرید تلویزیون ال ای دی Nexar C612 سایز 43 اینچ

یکی از قابل توجه ترین ویژگی هایی که تلویزیون ال ای دی 43 اینچی Nexar NTV-H43C612N را از همتایان خود متمایز می کند، استفاده از پنل IPS در محصولی با این رنج قیمتی است. این تلویزیون می تواند رنگ ها را با دقت و رزولوشن بالا نمایش دهد و روشنایی صفحه نمایش، تماشای تصاویر را بسیار لذت بخش می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی نکسار مدل C612 سایز 43 اینچ" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی نکسار مدل C612 سایز 43 اینچ"، کلیک کنید.