نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 65XCU625 سایز 65 اینچ

تلویزیون های سری Xvision 6، خارج از جعبه

تلویزیون XCU625 Smart UHD 4K Xvision 6 در سایز 65 اینچ موجود است. کیفیت تصویر در این سری از محصولات ULTRA HD 4K بوده و از فناوری USB HDR10 پشتیبانی می کنند. یکی دیگر از ویژگی های این تلویزیون ها سیستم عامل اندروید است که امکاناتی مانند وب گردی، خرید آنلاین و تماشای آنلاین فیلم و سریال را در اختیار کاربران قرار می دهد. طراحی این تلویزیون ها بسیار ظریف و هنرمندانه است به طوری که ضخامت آن در باریک ترین نقطه به حدود 10 میلی متر می رسد و جلوه ای مدرن به محیط می بخشد. دو پورت USB و 3 پورت HDMI امکان اتصال انواع دستگاه ها را به تلویزیون فراهم می کند.

کیفیت تصویر UHD 4K در تلویزیون XCU625 Xvision

وضوح تلویزیون XCU625 Xvision ULTRA HD 4K است. وضوح تصویر در تلویزیون های 4K چهار برابر تلویزیون های FULL HD است، اگرچه این رزولوشن برای تماشای محتوای پخش زیاد مناسب است، اما برای لذت بردن از محتوای تولید شده با کیفیت 4K، تلویزیون های ULTRA HD 4K گزینه بهتری هستند. تلویزیون های 4K با وضوح 3840x2160p و در مجموع بیش از 8 میلیون پیکسل تصاویر را با وضوح و کیفیت بالا نمایش می دهند.

زاویه دید گسترده با IPS

با پنل IPS، فرقی نمی کند که کدام زاویه را برای تماشای تلویزیون انتخاب می کنید. صفحه نمایش شما از هر زاویه و هر منظری کیفیت را به چشمان شما ارائه می دهد. پنل IPS این امکان را به شما می دهد که از هر زاویه ای که به صفحه نگاه می کنید، صفحه نمایش کیفیت خود را در زاویه راست حفظ کند و نور فضای اطراف بر روی تصویر تأثیر منفی نگذارد. زیرا از هر منظره و مکانی همان تصویری را می بینید که در جلو دیده می شود. علاوه بر این پنل IPS از انعکاس نور محیط بر روی صفحه نمایش جلوگیری می کند و دیگر نیازی نیست نگران قرار دادن تلویزیون در فضاهای پرنور باشید.

رندر جزئیات باشکوه با HDR10

فناوری HDR با تاثیر بر کنتراست و نمایش طیف وسیع تری از رنگ ها، جزئیات بیشتری از تصاویر را نشان می دهد و در نتیجه تصاویر به واقعیت نزدیک می شوند. تلویزیون هوشمند UHD 4K Xvision 6 سری XCU625 از فناوری HDR10 پشتیبانی می کند. فناوری HDR با افزایش نمایش نقاط روشن به عنوان روشن تر و نقاط تاریک به عنوان تاریک تر، عمق تصاویر را افزایش می دهد.

سیستم عامل اندروید 11

تلویزیون 65XCU625 مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 11 می باشد.وجود سیستم عامل اندروید در این تلویزیون امکان دسترسی به دنیایی از سرگرمی و اطلاعات را فراهم کرده است. تماشای آنلاین فیلم و سریال، خرید آنلاین، تماشای آب و هوا و اخبار و دسترسی به اپلیکیشن های محبوب مانند Filmo و DJ Kala از جمله امکانات تلویزیون مجهز به سیستم عامل اندروید است.

طراحی زیبا و استاندارد

تلویزیون Xvision 65XCU625 با طراحی بسیار ظریف و زیبا جلوه ای خاص و مدرن به فضای اطراف خود می دهد. ضخامت بدنه این تلویزیون در باریک ترین قسمت به زیر 10 میلی متر می رسد و بدنه مشکی این تلویزیون آن را برای خانه های مدرن مناسب می کند.

اتصال بی سیم WIFI Screen Mirror

تلویزیون Xvision xcu625 مجهز به عملکرد WIFI Screen Mirror است. با این فناوری تلفن همراه را بدون نیاز به کابل به تلویزیون وصل کنید. بنابراین، از تماشای صفحه نمایش گوشی خود بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرید. این عملکرد برای مشاهده عکس های گرفته شده با تلفن همراه همراه با خانواده در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون بسیار مفید خواهد بود.

لینک های مفید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 65XCU625 سایز 65 اینچ" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 65XCU625 سایز 65 اینچ"، کلیک کنید.