نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 65XTU875 سایز 65 اینچ

حداقل فاصله از تلویزیون 4k

حداقل فاصله تماشای توصیه شده برای یک تلویزیون 4K می تواند به 1.4 برابر اندازه عمودی صفحه تلویزیون برسد. با مشاهده در این فاصله، تک تک پیکسل ها را نمی توان با چشم تشخیص داد. با قرار گرفتن در این فاصله، کاربر می تواند بدون دیدن پیکسل های تلویزیون از بهترین کیفیت تلویزیون لذت ببرد. به عنوان مثال فاصله عمودی یک صفحه تلویزیون 65 اینچی برابر با “32” است و این عدد را در 1.5 ضرب می کنیم تا 49 اینچ به دست آید که اگر آن را به متر تبدیل کنیم، عدد 1.2 متر می شود. حداقل فاصله از یک تلویزیون 65 اینچ با وضوح 4k است که طبق این طرح برای مثال برای تلویزیون 65 اینچ 4k بین 1.2-2.5 متر محدوده مناسبی برای تماشای تلویزیون است.

حداقل فاصله از تلویزیون FULL HD

برای مثال طبق آمار این نمودار حداقل و حداکثر فاصله یک فرد از تلویزیون 60 اینچی فول اچ دی به ترتیب 2.3 و 3.6 متر است. البته این اعداد به این معنی نیست که اگر 2 متر با این تلویزیون فاصله داشته باشید، بتوانید پیکسل های آن را ببینید. منطق این اعداد این است که اگر 2 متر با این تلویزیون فاصله داشته باشید، ذهن شما قادر به تمرکز کامل روی ابعاد تلویزیون نخواهد بود و در نتیجه تصویر برای شما واقعی به نظر نمی رسد. ناگفته نماند که بهترین فاصله ممکن، با فرض اینکه تلویزیون را مستقیم (بدون زاویه) می بینیم، حداقل فاصله نسبت تصویر تلویزیون است. کاملاً واضح است که اگر تلویزیون را از زوایای مختلف تماشا کنید، باید این فاصله کاهش یابد. یعنی اگر در حال تماشای یک تلویزیون 60 اینچی فول اچ دی با زاویه 45 درجه نسبت به حالت مستقیم باشیم، بهترین فاصله ممکن کمتر از 2.3 متر (مثلاً 2 متر) خواهد بود.

صفحه نمایش و پورت ها

پنل ال ای دی تلویزیون XTU775 Smart UHD 4K ایکس ویژن سری 7 با بالاترین سطح کیفیت در تلویزیون های سری 7 ایکس ویژن ضامن کیفیت در این قاب جادویی می باشد. وضوح تصویر Ultra HD 4K در مدل تلویزیون XTU775 Xvision با بیش از 8.3 میلیون پیکسل از تصاویر و ویدیوهای امروزی با بالاترین کیفیت در جهان پشتیبانی می کند و فناوری HDR10 نوری متناسب با محیط شما ایجاد می کند. فناوری HDR10 در تلویزیون های هوشمند سری XTU775 Xvision 7 باعث می شود طیف وسیع تری از رنگ ها به طور طبیعی و واضح در این قاب دیده شود. با فناوری HDR10 به راحتی می توان رنگ سفید روشن تر و رنگ سیاه تیره تر را نمایش داد. عمق تصاویر با فناوری HDR10 به کار رفته در تلویزیون های سری 7 XTU775 از نمایشگرهای نسل های قبلی بیشتر است. فناوری MEMC یکی از جدیدترین فناوری‌های مورد استفاده در تلویزیون‌های سری 7 است. بیننده احساس واقعی هیجان و سرعت.

لینک های مفید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 65XTU875 سایز 65 اینچ" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 65XTU875 سایز 65 اینچ"، کلیک کنید.