نقد و بررسی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن UHD مدل XYU835 سایز 50 اینچ

مقدمه

ایکس ویژن اخیرا محصولات پرچمدار خود را با نام سری 8 معرفی کرده است. وقتی صحبت از محصولات پرچمدار به میان می آید، انتظارات از محصولات بالاست و Xvision در این سری از محصولات به خوبی این انتظارات را برآورده کرده است. سری Xvision 8 در سه سایز 65، 55 و 50 اینچی عرضه می شود که همگی هوشمند هستند و با استفاده از سیستم عامل محبوب و محبوب اندروید و همچنین وجود ریموت کنترل هوشمند، کار را آسان و جذاب کرده اند. با وضوح ULTRA HD 4K و HDR10 از نمایش تصاویر با جزئیات بیشتر و رنگ های زنده و واقعی پشتیبانی می کند. آنچه این محصول را متمایز می کند پشتیبانی از فناوری MEMC است که به کمک آن تصاویر سریع بسیار روان و بدون سایه دیده می شوند. در کنار تمامی امکانات، استفاده از سیستم صوتی Pure sound و دو بلندگوی قدرتمند در جلوی تلویزیون، تجربه شنیداری متفاوتی را به مخاطب ارائه می دهد.

کیفیت تصویر

وضوح تصویر در تلویزیون 50 اینچی XTU835 ULTRA HD 4K است، به این معنی که وضوح تصویر 4 برابر تلویزیون های FULL HD را ارائه می دهد. این وضوح تصویر باعث می شود تا جزئیات بیشتری را در تصاویر مشاهده کنید و از تماشای تصاویر و محتوای تولید شده با کیفیت 4K لذت ببرید، این تلویزیون فراتر از انتظار شما عمل می کند.

این تلویزیون علاوه بر وضوح بالا از فناوری HDR10 نیز پشتیبانی می کند. فناوری HDR10 با تأثیر بر کنتراست، عمق رنگ را افزایش می دهد، در این حالت نقاط روشن روشن تر و نقاط تاریک تیره تر به نظر می رسند، در نتیجه شاهد رنگ های واقعی تر و شفاف تر خواهیم بود. با نمایش طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها، HDR جزئیات بیشتری را در یک تصویر نشان می‌دهد و تصاویر را به آنچه در واقعیت می‌بینیم نزدیک‌تر می‌کند.

فناوری MEMC

فناوری MEMC با افزایش سرعت انتقال تصویر و حذف لرزش ها و سایه ها، تصاویر سریع را به صورت روان و طبیعی نمایش می دهد. این فناوری در تلویزیون های سری Xvision 8 به بازتولید روان تصاویر ورزشی و اکشن سریع و بدون افت کیفیت کمک می کند. فناوری MEMC به کمک علاقه مندان به بازی های ویدیویی آمده و با نمایش تصاویر سریع و باکیفیت، هیجان بازی را دو چندان می کند.

صدای بلند

این تلویزیون از سیستم صوتی قدرتمند Pure Sound بهره می برد که با دو بلندگوی 12 واتی، تجربه شنیداری دلپذیری از صدای با کیفیت را در اختیار کاربران قرار می دهد. در حالی که اکثر تلویزیون های موجود در بازار دارای بلندگوهای 10 واتی هستند، این تلویزیون با استفاده از بلندگوهای پرقدرت و طراحی بلندگو در جلوی تلویزیون صدایی قدرتمند و گویا ارائه می دهد. مزیت پخش بلندگوهای جلوی تلویزیون این است که صدا مستقیماً بدون برخورد با مانع شنیده می شود.

سیستم عامل اندروید

این تلویزیون مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 10 و اپلیکیشن های کاربردی است که به کاربران امکان تماشای آنلاین فیلم و سریال های مورد علاقه خود، گشت و گذار در اینترنت و نصب و اجرای بازی های مختلف را می دهد. در تلویزیون هوشمند Xvision اپلیکیشن های زیادی به صورت پیش فرض نصب می شوند که از جمله آنها می توان به اپلیکیشن محبوب Filmo اشاره کرد که امکان مشاهده هزاران فیلم و سریال را فراهم کرده است. همچنین با نصب اپلیکیشن دیجی کالا در این تلویزیون ها، تجربه خرید آنلاین متفاوتی فراهم شده و مشاهده محصولات در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون، این تجربه را لذت بخش می کند.

طراحی

طراحی متفاوت و زیبا در سری 8 X Vision از دیگر ویژگی های این محصول پرچمدار است. طراحی بسیار ظریف و باریک قاب جلوه ای مدرن و زیبا به محیط می بخشد. قرار دادن بلندگوها در مقابل تلویزیون نه تنها به تولید صدای واضح تر کمک می کند، بلکه به ظاهر خوب محصول نیز کمک می کند. این تلویزیون دارای یک پورت USB3.0، یک پورت USB2.0 و 3 پورت HDMI است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی هر وسیله ای مانند هارد، فلش و کنسول های بازی را متصل کنید. پورت USB3.0 به انتقال سریعتر اطلاعات بین دستگاه خارجی و تلویزیون کمک می کند.

اتصال بی سیم

عملکرد WIFI Screen Mirror در این تلویزیون به مخاطب کمک می کند تا به راحتی و بدون نیاز به کابل گوشی موبایل خود را به تلویزیون متصل کند و از تماشای صفحه نمایش گوشی خود بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرد. این عملکرد برای مشاهده عکس های گرفته شده با تلفن همراه همراه با خانواده در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون بسیار مفید خواهد بود.

خلاصه

تلویزیون های سری Xvision 8 که به عنوان پرچمدار سری این شرکت ارائه می شوند، دارای بالاترین مشخصات فنی در بازار تلویزیون ایران هستند. رزولوشن 4K و پشتیبانی از HDR10 بهترین کیفیت تصویر را در اختیار مخاطب قرار می دهد و علاوه بر این، فناوری MEMC در این تلویزیون کمک می کند تا تصاویر با حرکت سریع بسیار روان دیده شوند. علاوه بر کیفیت تصویر بالا، کیفیت صدا نیز در تلویزیون ها بسیار مهم است و سیستم صوتی Pure Sound و بلندگوی جلویی به این تلویزیون کمک می کند تا عملکردی فراتر از انتظار داشته باشد. تلویزیون های هوشمند مجهز به اینترنت جزء ضروری خانه های مدرن امروزی هستند. سری 8 ایکس ویژن نیز با استفاده از سیستم عامل اندروید و کنترل از راه دور هوشمند، دسترسی به دنیای سرگرمی و اطلاعات را بسیار آسان و جذاب کرده است.

لینک های مفید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن UHD مدل XYU835 سایز 50 اینچ" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن UHD مدل XYU835 سایز 50 اینچ"، کلیک کنید.