نقد و بررسی تلویزیون هوشمند ال جی مدل NANO90 سایز 55 اینچ

مشخصات کلی تلویزیون 55 اینچ ال جی NANO91 مدل 55NANO913PA

تلویزیون 55 اینچی ال جی NANO91 یکی از پربازدیدترین تلویزیون های خیره کننده در سال 2021 است که توسط شرکت بزرگ ال جی در بازار جهانی عرضه شد و توانایی های خود را با رقبای خود به نمایش گذاشت. این صفحه نمایش سلول نانو به لطف فناوری نانو با کیفیت فورک و پردازنده α7 Gen4 تصاویر طبیعی و واضح را به نمایش می گذارد بالاترین کیفیت تصویر را دارد. از طریق HDR و تولید میلیاردها رنگ خالص محتوا را با دقت و با بهترین وضوح ارائه می دهد. روشنایی صفحه را با توجه به موقعیت مکانی خود تنظیم می کند تا بتوانید تصاویر را با بهترین کیفیت ببینید. تلویزیون 55NANO913 زاویه دید وسیعی دارد. طبق نظر تهیه کننده فیلم ارائه می دهد.

LG Nano 91 دارای بلندگوهایی با توان خروجی 40 وات است و صدای قدرتمندی را در خانه یا در مراسم ارائه می دهد. با طراحی شگفت انگیز پایه وسط و لبه های ظریف آن از تلویزیون های معمولی متمایز می شود. تلویزیون NANO91 از سیستم عامل WebOS هوش مصنوعی استفاده می کند و هوش تلویزیون را تضمین می کند. به اینترنت متصل می شود و به شما امکان جستجو و پخش صفحه نمایش و تماشای فیلم را به صورت رایگان از طریق دستیارهای صوتی می دهد. این نمایشگر نانو سلولی قابلیت بازی بدون تاخیر با کاهش نویز و فرکانس 120 هرتز را در اختیار کاربران قرار می دهد. تا انتها با ما همراه باشید تا ویژگی های بیشتر و جزئیات دقیق تر تلویزیون ال جی Nano91 را ببینید.

طراحی جدید و شیک با تلویزیون LG 55NANO91

تلویزیون 55 اینچی LG NANO913 با طراحی چشمگیر خود و استفاده از بهترین فناوری های روز طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. سایز نانو 55 اینچ برای خانه های متوسط ​​مناسب است و با نصب روی دیوار فضای زیادی را اشغال نمی کند و برای محیط های کوچک نیز قابل استفاده است. با لبه های باریک یا بدون حاشیه زیبایی خانه را به عنوان قاب عکس چند برابر می کند و فضای سینمایی را برای بینندگان فراهم می کند. پایه های هلالی شکل بادوام که وزن تلویزیون نانوسل را تحمل کرده و از لرزش جلوگیری می کند. با رنگ مشکی تیره می تواند با اکثر مبلمان منزل هماهنگ شود.

تلویزیون NANO91 دارای یک کنترل از راه دور هوشمند با طراحی شیک و راحت است که می توانید بدون بلند شدن از راه دور جستجو کنید کانال ها را تغییر دهید و تمامی کارهای ضروری مانند تنظیمات را مدیریت کنید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن گالری هنری است که می توانید تصاویر مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در حالت خاموش به نمایش بگذارید. کابل ها و پورت های آن در پشت تلویزیون در جعبه مدیریت می شوند تا از بهم ریختگی جلوگیری کند و به بینندگان اجازه دهد روی محتوا تمرکز کنند. این تلویزیون نانو 913 به شما کمک می کند تا از خانه ای جذاب و مجلل لذت ببرید.

رنگ های واقعی با نمایشگر نانوسل

یکی از معیارهای مهم در خرید تلویزیون کیفیت تصویر است. ال جی کیفیت را در تلویزیون 55NANO913PA با استفاده از بهترین قطعات روز دنیا تضمین می کند. با استفاده از فناوری ویژه NanoCell تحولی در صفحه نمایش ایجاد می کند و با استفاده از کیفیت واقعی 4k وضوح 2160×3840 مگاپیکسل تصاویری شفاف با بالاترین کیفیت در مقایسه با FULL HD با وجود فیلتر رنگی ویژه تصحیح شده با یک میلیارد پیکسل واقعی ارائه می کند. رنگ ها را به وضوح و خلوص بالاتر نشان می دهد.

تلویزیون 55NANO91 یک صفحه نمایش ایده آل با روشنایی بالا را در اختیار شما قرار می دهد که به کاربران اجازه می دهد تصاویر را از همه زوایا مشاهده کنند. یکی از جدی ترین قابلیت ها در تلویزیون نانو 91 استفاده از حالت Filmmarker است. کارگردان برای کیفیت فیلم تلاش می کند و با استفاده از رنگ های اصلی و طبیعی فیلم را با سرعتی بی عیب اکران می کند.

طیف گسترده ای از رنگ ها با تلویزیون HDR و LG NANO91

فناوری مدرن HDR با پشتیبانی از نسخه ارتقا یافته HDR 10 Pro کیفیت را چند برابر کرده است. تلویزیون NANO91-2021 با افزایش کنتراست و تنظیم نور با توجه به صحنه ها و ناحیه ای که انتخاب می کنید روشنایی خاصی به تصاویر می دهد و کوچکترین جزئیات را در تصاویر نشان می دهد و به شما امکان می دهد محتوا را با دقت بالایی مشاهده کنید.

پردازنده α7 Gen4 4K در تلویزیون 55NANO91

تلویزیون NANO91 ال جی با پردازنده قدرتمند α7 Gen4 4K محتوای صوتی و تصویری را از طریق هوش مصنوعی عمیقاً تجزیه و تحلیل می کند نقش کلیدی در بهبود کیفیت تصویر ایفا می کند و تصاویر طبیعی و صدای بدون نویز را بازتولید می کند. ال جی از این تراشه قدرتمند در تلویزیون های رده بالا نیز استفاده می کند.

فناوری Full Array Dimming با NANO91

فناوری پیشرفته کم نور Full Array استفاده شده در تلویزیون ال جی NANO91 بهترین روشنایی صفحه را از طریق لامپ های LED می دهد. وضوح تصاویر را با جزئیات منحصر به فرد و کنتراست بالا نشان می دهد خوشبختانه با تلویزیون نانو 91 و تنظیم رنگ های تیره و روشن بهترین زاویه دید را با مرکز بالا خواهید دید.

صدای فراگیر با تلویزیون 55 اینچی NANO91

کیفیت صدای بالا و کیفیت تصویر مکمل یکدیگر هستند بنابراین ال جی یک سیستم صوتی قدرتمند با بهترین ویژگی ها را در تلویزیون 55 اینچی NANO91 نصب کرده است. این تلویزیون سری 9 نانوسل صدا را از طریق بلندگوهای 2.2 کاناله با توان خروجی 40 وات یعنی 20 وات صدا از هر کانال پخش می کند. با استفاده از فناوری Dolby Atmos صدایی شفاف و رسا در همه جا تولید می کند به طوری که صدای شفاف به همه جا می رسد و فناوری Dolby Vision صدای سینمایی را منتشر می کند.
سیستم صوتی تلویزیون ال جی NANO91 تمام نویزهای صدا را با استفاده از فناوری پیشرفته Clear Voice حذف می کند تا بتوانید صدایی غنی و زنده را تجربه کنید. عملکرد همگام سازی حالت صدا ناهماهنگی ها و وقفه های صدا را از بین می برد و صدایی را که برای گوش خوشایند است بازتولید می کند. برای صدای بلندتر ال جی از فناوری اصلی در سیستم صوتی Nano Bluetooth Surround Ready استفاده می کند و به افزایش صدای خروجی برای لمس صحنه های واقعی و صدای زنده کمک می کند.

ویژگی های هوشمند تلویزیون ال جی 55NANO91

تلویزیون هوشمند ال جی NANO913 با ویژگی های خاص خود خریداران زیادی را به خود جذب کرده است. از طریق رابط کاربری webOS که بخشی از سری 9 است و در سال 2021 معرفی شد راحتی های ایده آلی را در اختیار شما قرار می دهد. این سیستم عامل یکی از قدرتمندترین و متمدن ترین سیستم عامل هاست که سرگرمی های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد و از هوش مصنوعی ThinQ ال جی پشتیبانی می کند. برنامه های مهم

در کمترین زمان برنامه های اجتماعی را مرور کنید فیلم ها را به صورت آنلاین به صورت رایگان تماشا کنید. با استفاده از عملکرد Airplay2 می توانید به صفحه نمایش متصل شوید و محتوای مورد علاقه خود را روی صفحه نمایش بزرگ 55 اینچی تماشا کنید. تلویزیون ال جی NANO9155 دارای پورت های ورودی و خروجی برای اشتراک گذاری محتوا از طریق 4 پورت HDMI و 3 پورت USB و همچنین بلوتوث می باشد که می توانید محتوای دلخواه خود را به تلویزیون منتقل کنید.

تلویزیون بازی ال جی NANO9155

تلویزیون 55 اینچی ال جی NANO91 بازی ها را با کیفیت عالی ارائه می دهد. این تلویزیون نانو سلولی یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال گیمرهای حرفه ای هستند تمام ویژگی های مورد نیاز یک بازی را دارد. دسترسی خودکار به تنظیمات بازی را فراهم می کند دارای عملکرد بهینه ساز بازی است با افزایش گرافیک بازی ها را به سطح بالایی می رساند و باعث می شود تا گیم پلی روانی را تجربه کنید.

با نرخ تازه سازی 120 مگاهرتز و فناوری های VRR HGIG ALLM بازی های سریع را با حداقل تاخیر و بدون نویز ارائه می دهد. این تلویزیون نانو ال جی سرگرمی های مختلفی را برای کاربران فراهم می کند. Nanocell 913 دارای اعلان Sports Alert است مهم نیست که چه کاری انجام می دهید قبل و بعد از برنامه ها و مسابقات به شما اطلاع می دهد تا حتی یک مسابقه را از دست ندهید.

لینک های مفید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی تلویزیون هوشمند ال جی مدل NANO90 سایز 55 اینچ" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی تلویزیون هوشمند ال جی مدل NANO90 سایز 55 اینچ"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه