نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل 55X80K سایز 55 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی براویا مدل KD-55X80K

اگر بخواهید تلویزیون بخرید می بینید که برندهای زیادی پیش روی شماست اما در بین این برندها تنها چند برند وجود دارند که سابقه درخشانی دارند. بدون شک یکی از این برندها سونی است. در طول چندین دهه که طراحان سونی محصولات زیادی را وارد بازارهای جهانی کرده اند نشان داده اند که اهمیت زیادی برای کیفیت محصولات خود قائل هستند. این مشکل توسط درصد زیادی از کسانی که حتی از یک محصول سونی استفاده کرده اند تایید می شود. تلویزیون هوشمند «سونی» مدل «KD-55X80K» سایز 55 اینچ نیز یکی از محصولات با کیفیت شرکت سونی است; محصولی که در ادامه این مقاله مورد بحث قرار خواهد گرفت.

طراحی

در زمانی که بسیاری از برندهای فعلی تلویزیون های هوشمند تولید نکرده بودند سونی در حال راه اندازی تلویزیون های هوشمند بود. این البته باعث می شود که مصرف کنندگان انتظار بیشتری از محصولات سونی داشته باشند. یکی از این انتظارات انتظار طراحی لوکس و حرفه ای است. خوشبختانه این محصول سونی طراحی بسیار رضایت بخشی دارد. یک حاشیه کوچک صفحه نمایش در چهار طرف جلوه رو به تلویزیون استفاده شده است. پایه های تلویزیون اگرچه ظریف و زیبا هستند اما مقاومت خوبی دارند و برای استحکام آن می توان به آن ها اعتماد کرد. علاوه بر این شما می توانید از تلویزیون هوشمند Sony KD-55X80K هم روی میز و هم روی دیوار استفاده کنید. در مجموع این محصول سونی از نظر طراحی در وضعیت خوبی قرار دارد و توانایی حفظ رضایت طیف وسیعی از کاربران را دارد.

تصویر مدل KD-55X80K و سیستم عامل

وضوح 4K این تلویزیون 55 اینچی امکان تماشای محتوای مورد نظر را با کیفیت 2160 در 3140 پیکسل فراهم می کند. با استفاده از فناوری Live Color تلویزیون سونی تصاویر واضح و واقعی تری را امکان پذیر می کند. سونی با گنجاندن سایر فناوری های مرتبط با کیفیت تصویر مانند 4k X-Reality PRO و Motionflow تلویزیون Sony 55X80K را چند پله بالاتر می برد. وجود پردازنده HDR در تلویزیون 4K سونی امکان نمایش تصاویر با وضوح و کنتراست بالا و طیف رنگی وسیع را فراهم می کرد. تلویزیون 55X80K هوشمند است. این تلویزیون مجهز به برنامه گوگل پلی است و از طریق این اپلیکیشن می توانید به تمامی برنامه ها و محتوای مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. همچنین کاربر می تواند بازی های مورد علاقه خود را دانلود کند. تلویزیون هوشمند به کاربر این امکان را می دهد که فیلم های آنلاین تماشا کند و به موسیقی های مختلف گوش دهد. یکی از ویژگی های رنگارنگ و محبوب این تلویزیون سیستم عامل اندروید است. وجود این سیستم عامل به کاربر سهولت استفاده و امکان استفاده راحتتر از آن را می دهد. می توانید محتوای مورد نظر را از طریق بلوتوث و SMARTPHONE با تلویزیون به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل 55X80K سایز 55 اینچ" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل 55X80K سایز 55 اینچ"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه