نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل 75X85K سایز 75 اینچ

طراحی و ساخت تلویزیون 75 اینچ سونی X85K

شرکت های تلویزیونی طراحی و ظاهر را یکی از مولفه های اصلی کیفیت قرار داده اند. برند سونی با طراحی شیک و مدرن خود یکی از معتبرترین برندها در تولید تلویزیون به حساب می آید. ظاهر زیبای تلویزیون 75X85K در کنار کیفیت فوق العاده بالا آن را به یک محصول حرفه ای تبدیل کرده است. این تلویزیون دارای صفحه نمایش تخت و باریک می باشد. طراحی صفحه نمایش به گونه ای است که توسط قاب اطراف احاطه شده و با هماهنگی کامل چشم ها را به خود جلب می کند. چیزی که این محصول را زیباتر می کند ضخامت اندک قاب دور صفحه نمایش است.

لوگوی برند سونی درست در وسط در پایین صفحه نمایش روشن می شود. پایه دوشاخه تخصص این تلویزیون را تایید و نشان می دهد. با وجود پایه حرفه ای و زیبا سونی به شما این امکان را می دهد که تلویزیون سونی X85K را روی دیوار نصب کنید و فضای بیشتری را در محیط های کوچکتر آزاد کنید. تمامی پورت های ارتباطی پشت تلویزیون پنهان شده اند تا کابل های متصل به آن هرج و مرج بصری ایجاد نکنند.

فورکی در تلویزیون سونی X85K

کیفیت و شفافیت نمایشگر مهمترین ویژگی هر تلویزیونی است که مبنای سنجش کیفیت در بین تولیدکنندگان به حساب می آید و عامل اصلی در انتخاب و محبوبیت محصول می باشد. سونی یکی از برندهای معروف در زمینه کیفیت نمایش تصاویر است که همواره محصولات خود را به نمایشگرهای باکیفیت مجهز کرده است. تلویزیون سونی 75X85K یکی از تلویزیون های با کیفیت می باشد. این تلویزیون دارای صفحه نمایش 4K با رزولوشن 2160 در 3840 پیکسل است. اندازه تصویر این تلویزیون سری 8 سونی 75 اینچ است و با صفحه نمایش تخت شما را به لذت تماشای فیلم دعوت می کند. فناوری های مدرن در این تلویزیون تصویری با وضوح بی نظیر و سرعت نمایش بالا ایجاد می کند.

پردازنده پردازنده X1

وجود پردازنده در تمامی تلویزیون های نسل جدید ضروری است بنابراین برندهای سازنده سعی می کنند از جدیدترین پردازنده های تصویر برای تلویزیون های خود استفاده کنند. در واقع این پردازنده کیفیت تصویر را بهبود می بخشد محتوای تصویر را تازه و زنده نگه می دارد و نویز و تاریکی را در عکس ها و فیلم های مورد علاقه شما از بین می برد. پردازنده استفاده شده در تلویزیون 75 اینچ سونی X85K از نوع X1 می باشد. استفاده از این پردازنده سریع و دقیق باعث ناپدید شدن نویزهای موجود و ایجاد رنگ و کنتراست پویاتر شده است.

این پردازنده x1 با قدرت پردازش بی نظیر خود کوچک ترین تغییر رنگ روی صفحه را تشخیص می دهد و به طور هوشمند روشنایی جزئیات و رنگ را افزایش می دهد تا هر چیزی که تماشا می کنید واقعی تر و زیباتر از همیشه باشد.

قابلیت HDR در تلویزیون 75 اینچی سونی X85K

عملکرد HDR با ایجاد کنتراست بالا در نمایشگر نقاط روشن و تاریک فیلم ها و همچنین افزایش سطح روشنایی و ایجاد چندین برابر رنگ تصاویر زیبایی را در تلویزیون ایجاد می کند. همچنین می تواند تصاویر واقعی را با کیفیت شدت و عمق سیاه چندین برابر بیشتر از استانداردهای معمولی نمایش دهد. از طرفی این تلویزیون از فناوری تصویربرداری Dolby Vision پشتیبانی می کند که باعث زیباتر شدن تصویر شده و کاربر به راحتی می تواند آنچه در حال نمایش است را درک کند.

جزئیات آشکار با کنتراست استثنایی

از عکس های زیبا در شب پر از نورهای خیره کننده و سیاهی عمیق تر لذت ببرید. این تلویزیون 4k سونی با X-Tending Dynamic Range PRO با حداکثر کنتراست شش برابر تلویزیون های LED معمولی تضمین می کند که صحنه های تاریک همیشه تیره تر و صحنه های روشن همیشه روشن تر هستند.

استفاده از ویژگی X-Wide Angle در این تلویزیون زاویه دید را افزایش می دهد و به شما این اطمینان را می دهد که می توانید در هر طرف تلویزیون (حتی در نقاط کور) بنشینید و تصاویر را واضح ببینید. یعنی با وجود این ویژگی هیچ نقطه کوری در خانه شما وجود نخواهد داشت.

عملکرد شفافیت X-Motion

سونی در تلویزیون X80 خود از ویژگی X-Motion برای به حداقل رساندن تاری حرکت استفاده می کند. به این ترتیب عملکرد X-Motion Clarity سرعت پردازش صحنه را به حداکثر می رساند و در نتیجه حتی سریع ترین تصاویر نیز با دقت و روشنایی بالا آنالیز و نمایش داده می شوند.

ویژگی سه لومینسانس در تلویزیون سونی طیف وسیع تری از رنگ ها را فراهم می کند تا وضوح و شفافیت بیشتری به تصاویر بدهد. در این تلویزیون رنگ های اصلی قرمز آبی و سبز از فیلتر سونی عبور می کنند تا با دقت و شفافیت بیشتری نمایش داده شوند. در نتیجه فناوری TRILUMINOS Display در تلویزیون 75X8500k رنگ های پویا و واقعی ایجاد می کند.

تلویزیون سونی 75X85K با وضوح فوق العاده

وجود عملکرد Super Resolution در تلویزیون 75 اینچی Sony X85K صدها شی را شناسایی می کند و وضوح هر یک را به صورت جداگانه افزایش می دهد تا تصویری با بیشترین وضوح و وضوح ایجاد شود. این تابع تمام جزئیات را به خوبی حفظ می کند.

قابلیت SUPER BIT MAPPING

فناوری SUPER BIT MAPPING تصاویر را با عمق رنگ بیشتر و دقت بالاتر از طریق بهبود رنگ و همچنین طیف رنگی گسترده تر نمایش می دهد. به عبارتی این قابلیت باعث افزایش کیفیت پیکسلی صفحه نمایش و نمایش تصویر واقعی می شود. به عنوان مثال هزاران تن سایه و درجه بندی نور در غروب خورشید وجود دارد که Super Bit Mapping HDR نشان می دهد.

قابلیت تصویر رنگی زنده

سونی از قابلیت Live Color در تلویزیون 2022 خود استفاده می کند با استفاده از این فناوری رنگ ها به صورت زنده و پویا نمایش داده می شوند و به راحتی می توان جنب و جوش رنگ ها را در صحنه ها مشاهده کرد. به عبارت دیگر با افزایش دقت و عمق رنگ با استفاده از فناوری Live Color می توانید تصاویری را تماشا کنید که بسیار نزدیک به واقعیت هستند.

صدای فراگیر تلویزیون سونی X85K

صدا همیشه تصویر را تکمیل کرده است. بنابراین روانشناسان بر این باورند که محتوای سمعی و بصری چندین برابر جذابتر از محتوای صرفاً تصویری است. بنابراین سونی علاوه بر کیفیت تصویر بالا به کیفیت صدا نیز توجه کرده است. در تلویزیون سونی X85K وجود دو بلندگوی X-Balanced با توان خروجی 20 وات صدایی با کیفیت را به گوش شما می رساند. در رابطه با این نوع اسپیکرها باید بگوییم که بالاخره سونی خلاقیت خود را توسعه داده و با فرم باریک و منحصربفرد خود نه تنها فضای زیادی را در داخل تلویزیون اشغال نمی کنند بلکه کیفیت بالایی را به صدای پخش می آورند.

فناوری تمیز کردن صدا با آنالیز صوتی Clear PHASE با حذف صداهای غیرطبیعی صداهای تمیز و طبیعی را ارائه می دهد. نکته مهم در سیستم صوتی این تلویزیون وجود فناوری Acoustic Multi-Audio است. این فناوری صدا را از کل صفحه نمایش می دهد و شما را در تجربه های سرگرمی جدید و جالب غرق می کند تا تصاویر و صدا در هماهنگی کامل باشند. وجود فناوری S-Force Front Surround در این اسپیکرها از طریق کانال های چپ و راست امواج صوتی را به همه جا تابیده و به غنی تر شدن آن کمک می کند زیرا این گزینه فرکانس ها و اجزای صوتی را برای همه آنها افزایش می دهد. به طور کامل شنیده شد

ویژگی های هوشمند تلویزیون سری 8 سونی

استفاده از سیستم عامل ANDROID در تلویزیون های سونی این امکان را به آن ها داده است تا با پیشرفت تکنولوژی همراه شده و نیازهای مصرف کنندگان را برآورده سازند. تلویزیون سونی 75X85K نیز از همین سیستم عامل استفاده می کند. با استفاده از این سیستم عامل کاربران می توانند به راحتی به دنیای اینترنت دسترسی داشته باشند و از طریق تلویزیون با دنیای مجازی ارتباط برقرار کنند. فیلم ها و نمایش های سرگرم کننده بازی ها و موارد دیگر را از Google Play Discover در این تلویزیون کشف کنید. با وجود جستجوی صوتی می توانید از طریق کنترل از راه دور هر چیزی را که می خواهید از تلویزیون سونی بپرسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل 75X85K سایز 75 اینچ" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل 75X85K سایز 75 اینچ"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه