نقد و بررسی تلویزیون هوشمند ال جی مدل UP7750 سایز 65 اینچ

مشخصات تصویری تلویزیون 65 اینچ ال جی 65UP7750

تلویزیون 65 اینچی ال جی 65UP7750 دارای کیفیت 4K UHD می باشد. این کیفیت با وضوح 2160 در 3840 پیکسل چهار برابر پیکسل های رنگی بیشتری نسبت به Full HD ارائه می دهد و بهترین جزئیات را نشان می دهد. نرخ رفرش تصویر 50 هرتز است و قادر است صحنه های سریع را به آرامی پخش کند. زاویه دید تصویر گسترده است و از هر جهتی که به تلویزیون نگاه کنید کیفیت خوبی را مشاهده خواهید کرد. این در هنگام تماشای مسابقات ورزش های دسته جمعی بسیار مفید است و… همچنین عملکرد برجسته 4K Active HDR با پشتیبانی از فرمت های HDR10 Pro و HLG تصاویری با کیفیت و زنده دامنه دینامیکی بالا و جلوه واقعی را در اختیار مخاطب قرار می دهد. به کمک قابلیت های HDR وسعت رنگ بسیار گسترده است و امکان نمایش سایه ها و هایلایت ها با دقت بالایی وجود دارد. عملکرد 4K Upscale می تواند کیفیت محتوای پخش را بهبود بخشد و همه چیز را نزدیک به سطح 4K نمایش دهد. پردازنده سریع و قدرتمند استفاده شده این امکان را فراهم کرده است. برخی از گزینه های تصویر در زیر به تفصیل آمده است

عملکرد HDR: این عملکرد امکان بازتولید تصاویر بسیار روشن و سریع را فراهم می کرد. به لطف این ویژگی مخاطب می تواند تجربه ای سینمایی در خانه داشته باشد و هیجان و لذت مکرر از تماشای تلویزیون را دریافت کند. به لطف ابعاد بزرگ این تلویزیون و امکان HDR سینما را به خانه خود بیاورید و با تماشای تصاویر درخشان و جذاب تجربه بصری جدیدی کسب کنید.
عملکرد 4K Upscale: این عملکرد نویز را از تصویر حذف می کند و کیفیت آن را به سطح 4K ارتقا می دهد. با توجه به اینکه اکثر محتوای بصری در حال حاضر زیر 4K هستند این ویژگی می تواند بسیار مفید باشد. بنابراین به کمک این قابلیت محتوای بی کیفیت به شکلی عالی به چشم بیننده می رسد و صرف نظر از کیفیت محتوای ورودی همیشه تصاویر خروجی با کیفیتی را از این تلویزیون مشاهده خواهید کرد.
تنظیم روشنایی هوشمند AI کنترل روشنایی: تلویزیون هوشمند ال جی 65UP7750 از قابلیت های هوش مصنوعی استثنایی در بخش های مختلف صوتی و تصویری استفاده می کند. این تلویزیون با استفاده از هوش مصنوعی می تواند به طور خودکار روشنایی تصویر را تنظیم کند. AI Brightness Control با استفاده از حسگر مخصوص روشنایی محیط را اندازه گیری می کند و بر اساس آن میزان روشنایی دستگاه را تعیین می کند. بنابراین در محیط روشن روشنایی صفحه نمایش افزایش می یابد تا تصاویر واضح به چشم بیننده برسد و در محیط تاریک با کاهش روشنایی صفحه از تابش خیره کننده و تحریک بیش از حد چشم جلوگیری می کند. مخاطب

α5 AI Processor 4K: بهترین پردازشگر تصویر ال جی α5 AI Processor 4K در تلویزیون 65UP7750 استفاده شده است. این پردازنده پیشرفته هوشمند است و با کمک هوش مصنوعی ویژگی های زیادی را ارائه می دهد. این پردازنده عملکرد نمایشگر فوق العاده این تلویزیون را بهبود می بخشد و با بهبود کیفیت تصویر جلوه طبیعی آن را افزایش می دهد و تصاویر واقعی تر به نظر می رسند. طیف گسترده ای از رنگ های غنی و زنده به همراه جزئیات دقیق و عمق تصویر بالا مخاطب را در محتوای پخش غوطه ور می کند. فرآیند نوآورانه کاهش نویز چهار مرحله ای این پردازنده کیفیت تصویر را دو برابر فرآیندهای معمولی بهبود می بخشد. این پردازنده به میزان بیشتری نویز را حذف می کند و تصاویر واضح تری ارائه می دهد. پردازنده آلفا 5 همچنین سایر پارامترهای موثر در افزایش اثر واقعی تصاویر مانند وضوح نسبت تصویر و دقت رنگ را بهبود می بخشد.

قابلیت های ورزشی تلویزیون ال جی UP7750

تلویزیون 65 اینچی ال جی UP7750 مجهز به امکانات ویژه ای است تا بتوانید در حین تماشای برنامه های ورزشی حداکثر لذت و هیجان را ببرید. با توجه به تعداد زیاد طرفداران برنامه های ورزشی طبیعی است که در تلویزیون های مدرن از امکانات ویژه ای برای این طیف از محتواها استفاده شود. ال جی با گنجاندن قابلیت های ورزشی موثر در محصولات خود طرفداران زیادی را به دست آورده است و می تواند طیف وسیعی از خریداران را راضی کند. با فعال شدن حالت ورزشی مخاطب احساس حضور در سینما را پیدا می کند و همه چیز فراتر از حد انتظار به نظر می رسد. یک تصویر بسیار زنده و طبیعی در کنار صدایی واضح و واقعی می تواند مخاطب را از هیجان سرازیر کند. یکی دیگر از ویژگی های ورزشی هشدار ورزشی است. به لطف این ویژگی دیگر هرگز ورزش مورد علاقه خود را از دست نخواهید داد. هنگامی که این عملکرد فعال است با شروع مسابقات ورزشی یک جعبه به طور خودکار در گوشه پایین تلویزیون ظاهر می شود و آلارم های لازم را برای مخاطبان ارسال می کند. حتی اگر کانال دیگری غیر از کانال اصلی پخش کننده مسابقه مورد نظر را تماشا می کنید این ویژگی شما را از اتفاقات و تغییرات آن بازی مطلع می کند. به عنوان مثال می توانید یک فیلم را در کانال دیگری تماشا کنید و از نتایج و رویدادهای مسابقات در گوشه پایین مطلع شوید. بنابراین این ویژگی می تواند قبل بعد یا در حین بازی بسیار مفید باشد.

ویژگی های بازی تلویزیون ال ای دی ال جی UP7750

تلویزیون ال جی 65UP7750 مجهز به ویژگی های مخصوص بازی است و یکی از تلویزیون های مناسب برای بازی با گرافیک بالا محسوب می شود. با توجه به اهمیت این موضوع گزینه ای ویژه برای بازی و تنظیمات مربوط به آن در قسمت منوی تلویزیون قرار داده شده است. در این قسمت می توانید به تنظیمات بازی دسترسی کامل و متمرکز داشته باشید و تنظیمات خاص و دلخواه را برای بازی هایی با گرافیک متفاوت اعمال کنید و حالت های گرافیکی دلخواه خود را ایجاد کنید. این تلویزیون به قابلیت HGiG نیز مجهز است. از این قابلیت برای اجرای بازی های HDR با کیفیت اصلی استفاده می شود. در واقع گروهی از سازمان ها و مؤسسات فعال در حوزه تلویزیون و فناوری های مرتبط پس از تحقیقات گسترده در زمینه بازی های HDR استانداردهایی را ایجاد کردند تا تصاویر بازی با کیفیت عالی و اصلی (یعنی مطابق به نظر سازنده این بازی). شرکت ال جی نیز در این گروه حضور دارد و استانداردهای تعیین شده را در تلویزیون های خود گنجانده است. بنابراین تلویزیون های این شرکت گزینه های خوبی برای انجام بازی هستند. این تلویزیون همچنین مجهز به عملکرد ALLM است. این ویژگی با ارائه متغیر Input Lag کیفیت پخش را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

قابلیت های صوتی تلویزیون ال ای دی 65 اینچی LG UP7750

تلویزیون ال جی 65UP7750 از سیستم صوتی 2.0 کاناله 20 واتی استفاده می کند. در این تلویزیون دو بلندگوی 10 واتی با طراحی Down Firing وجود دارد. این سیستم صوتی از فناوری Dolby برای ایجاد صدای رسا استفاده می کند. همچنین وضوح دیالوگ ها را با استفاده از Clear Voice lll افزایش می دهد. عملکرد Ultra Surround برای ایجاد صدای فراگیر مجازی استفاده می شود. هوش مصنوعی در قسمت صدای تلویزیون نیز کار می کند و به تلویزیون اجازه می دهد صدا را با توجه به محتوا تنظیم کند. حتی می تواند صدا را با توجه به محیط تنظیم کند. این به یک کنترل از راه دور جادویی و یک میکروفون داخلی نیاز دارد. با عملکرد Bluetooth Surround Ready می توانید سیستم صوتی خارجی را از طریق بلوتوث و بدون نیاز به کابل و مشغله کاری به تلویزیون متصل کنید و از صدای فراگیر قدرتمند لذت ببرید.

ویژگی های هوشمند تلویزیون 65 اینچی ال جی 65UP7750

تلویزیون هوشمند ال جی 65UP7750 مجهز به WebOS نسخه 6 است که نسخه جدید این سیستم عامل است. منوی جدید ال جی محتوا و سرگرمی را همزمان برای شما به ارمغان می آورد. اتصال به اینترنت از طریق وای فای یا پورت اترنت امکان پذیر است. می توانید با استفاده از مرورگر موجود خود در وب گشت و گذار کنید. همچنین می توانید برنامه های مختلف را از طریق فروشگاه ال جی دانلود و نصب کنید. می توانید تلفن های همراه و … را به تلویزیون متصل کرده و اطلاعات را به اشتراک بگذارید. همچنین با استفاده از اپلیکیشن LG ThinQ می توان تلویزیون را با موبایل از هر نقطه ای کنترل کرد. ریموت کنترل در این تلویزیون جادویی است و امکانات زیادی دارد. می توان به جستجوی صوتی یا فرمان صوتی اشاره کرد. این ریموت دارای طراحی بسیار زیبا و شیک و در عین حال کیفیت ساخت عالی است. طراحی دکمه ها بهبود یافته است و دسترسی به بخش های مختلف آسان تر و کارآمدتر است. شما می توانید هر دکمه ای را بدون هیچ مشکلی فشار دهید و هیچ یک از دکمه ها مانع دسترسی به دکمه های دیگر نمی شود. یک نشانگر ماوس در وسط ریموت کنترل وجود دارد که بسیار مفید و کاربردی است. همچنین امکان NFC یا اتصال تلویزیون با دستگاه های هوشمند مانند تلفن همراه از طریق ریموت کنترل بدون نیاز به تنظیمات خاصی در این ریموت کنترل در نظر گرفته شده است. این تلویزیون مجهز به دستیار صوتی گوگل و الکسا می باشد تا بتوانید به سرعت و به راحتی از عملکردهای تلویزیون استفاده کرده و به نیازهای خود از طریق صدا برسیم. همچنین دارای گزینه تشخیص صدای هوشمند است و زندگی شما را خاص تر می کند. قابلیت تبدیل صدا به متن نیز در این تلویزیون هوشمند پیشرفته گنجانده شده است. این تلویزیون هوشمند از برنامه LG AI ThinQ و اینترنت اشیا (IoT) پشتیبانی می کند و زندگی شما را یک قدم به هوش نزدیک می کند.

طراحی تلویزیون ال جی مدل 65UP7750

تلویزیون ال جی 65UP7750 دارای سایز 65 اینچ می باشد. این تلویزیون بسیار باریک است و به راحتی به دیوار متصل می شود. این امر پس از برداشتن پایه ها امکان پذیر است. دو پایه با دو شاخه در کناره های دستگاه تعبیه شده است که هنگام قرار گرفتن بر روی میز پایداری بالایی را تضمین می کند. ظاهر تلویزیون بسیار زیبا و چشم نواز است و مانند دیگر محصولات ال جی از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است. حاشیه ها باریک هستند و به جذابیت تلویزیون می افزایند. خطوط براق با طراحی مدرن ظاهری لوکس به این تلویزیون بخشیده است. در پشت دستگاه پورت های ورودی/خروجی مختلفی برای کاربردهای مختلف وجود دارد. پورت های ارتباطی شامل دو پورت HDMI 2.0 یک USB 2.0 اپتیکال کامپوزیت اترنت LAN و غیره است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی تلویزیون هوشمند ال جی مدل UP7750 سایز 65 اینچ" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی تلویزیون هوشمند ال جی مدل UP7750 سایز 65 اینچ"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه