آذرپیرا: قرعه سختی داشتم اما خوشحالم مدال گرفتم – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان

آذرپیرا: قرعه سختی داشتم اما خوشحالم مدال گرفتم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

امیرعلی اذرپیرا دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار داشت: در قرعه‌کشی در گروه سختی افتادم و همه حریفانم مدعی بودند. کایل اسنایدر هم کشتی‌گیر قدرتمندی بود ولی می‌خواستم آن مدال را بگیرم تا بتوانم مردم کشورم را خوشحال کنم.

وی افزود: متأسفانه در مبارزه روز گذشته برابر احمد تاج‌الدین‌اف آزادکار روسی‌الاصل بحرین در عرض چند ثانیه نتیجه را واگذار کردم و شرمنده همه مردم شدم که نتوانستم مدال طلا بگیرم. امیدوارم در مسابقات بعدی بتوانم بهتر عمل کنم. از زحمات تک تک اعضای کادر فنی هم تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند.

عضو تیم ملی کشتی آزاد در خصوص مصدومیت خود گفت: من شدت مصدومیت را نمی‌دانم چقدر است ولی در طول مسابقه اذیت شدم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آذرپیرا: قرعه سختی داشتم اما خوشحالم مدال گرفتم – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آذرپیرا: قرعه سختی داشتم اما خوشحالم مدال گرفتم – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه