آزادگان عامل سربلندی و حافظ ناموس ایران اسلامی هستند – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان

آزادگان عامل سربلندی و حافظ ناموس ایران اسلامی هستند - خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری قدم آخر، ماموستا مصطفی شیرزادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مریوان به اهمیت عفاف و حجاب پرداخت و اظهار کرد: حجاب و عفاف زینت زن و مرد است و بانوانی که با بدحجابی وبی حجابی در جامعه ظاهر می‌شوند مرتکب گناه می‌شوند.

وی رعایت حجاب و عفاف را از تأکیدات پروردگار متعال دانست و گفت: برخی بانوان با ناآگاهی تصور می‌کنند بی حجابی نشانه شیک پوشی است درحالیکه حجاب و پوشش مناسب شرع و اسلام باید ملاک همه باشد.

امام جمعه مریوان همچنین به اهمیت اقامه نماز پرداخت و گفت: باید همه ما افرادی که اهل نماز نیستند را به سمت اقامه نماز هدایت کنیم.

ماموستا شیرزادی اذعان کرد: کسانی که در خواب غفلت هستند باید تا فرصت دارند توبه کنند و راه درست را در پیش بگیرند تا نزد خداوند سربلند باشند.

وی یادآورشد: باید به خدا پناه ببریم و از گناه دوری گزینیم چراکه هر لحظه ممکن است زمان مرگ ما فرا برسد و دیگر فرصتی برای جبران گناهان نباشد.

وی با بیان اینکه زمانیکه درهای رحمت الهی به روی بندگان گشوده می‌شود که به همدیگر رحم کنیم، افزود: باید تقوا پیشه کنیم تا در درگاه پروردگار سربلند باشیم.

امام جمعه مریوان با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به داخل کشور اعلام کرد: آزادگان ما شکنجه‌های زیادی را تحمل کردند و امروز باید قدردان آنها باشیم چرا که موجب سربلندی همه ما شدند و ناموس و آبروی این کشور را حفظ کردند.

ماموستا شیرزادی اذعان کرد: باید نهادهای متولی قدردان زحمات آزادگان باشند و به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آزادگان عامل سربلندی و حافظ ناموس ایران اسلامی هستند – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آزادگان عامل سربلندی و حافظ ناموس ایران اسلامی هستند – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.