آگاهی بخشی و امیدآفرینی دو راهبرد اصلی گروه رسانهای قدم آخر است – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان
به گزارش خبرنگار قدم آخر، محمد مهدی رحمتی سه شنبه شب در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان هرمزگان اظهار کرد: طی سالیان گذشته واژه جهاد تبیین در محافل بسیاری تکرار شده است و تبدیل به کلان واژهای کلیشهای شده است.
وی افزود: اولین کلید واژه پرتکرار مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین، آگاهی بخشی است و دومین کلید واژه پرتکرار نیز امید آفرینی است که این دو لازم و ملزوم یکدیگر هستند و گروه رسانهای قدم آخر تلاش خود را معطوف به تحقق این دو مهم در جامعه کرده است.
مدیرعامل گروه رسانهای قدم آخر عنوان کرد: اولین گام برای رسانهها در کشور باید حرکت به سمت افزایش سطح آگاهی آحاد جامعه باشد از طرفی تلاش ما بر این است که بتوانیم روایت اول را در حوزه خبر و اطلاعرسانی در اختیار داشته باشیم.
وی ادامه داد: امروز خیلیها مخصوصاً کسانی که سابقه کار رسانهای دارند در حال تحریف روایت اول در حوزه اطلاعرسانی هستند از این رو رسانهها باید با همگرایی جلوی چنین جریاناتی بایستند.
رحمتی بیان کرد: گروه رسانهای قدم آخر به اینکه بتواند با پایگاههای خبری استانی تعامل داشته باشد افتخار میکند و منعی هم در این حوزه وجود ندارد.
وی افزود: اولویت گروه رسانهای قدم آخر فرهنگ است از این رو تلاش داریم به مهجور بودن مفاخر استان در سطح ملی پایان دهیم.
مدیرعامل گروه رسانهای قدم آخر تاکید کرد: معتقدم رسانه قادر است حل مسئله کند و ثانیاً حل مسئله را جزو اولویتهای قدم آخر میدانیم اما باید سطح در برگیری آن را نیز در نظر بگیریم.
وی خاطرنشان کرد: موضوع شهروند خبرنگار برای ما بسیار دارای اهمیت است ضمن اینکه تربیت روزنامه نگار و خبرنگار با کیفیت را نیز ضرورت میدانیم که باید این مهم از استانها آغاز شود و خوشبختانه این پتانسیل در استانها وجود دارد.
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آگاهی بخشی و امیدآفرینی دو راهبرد اصلی گروه رسانهای قدم آخر است – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آگاهی بخشی و امیدآفرینی دو راهبرد اصلی گروه رسانهای قدم آخر است – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.