افتتاح ۳ پروژه در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان

افتتاح ۳ پروژه در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان

قدم آخر/قم در سفر استاندار قم به سلفچگان ۲ پروژه در حوزه آرایشی بهداشتی با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار و همچنین طرح توسعه یک مجموعه خودروسازی(اتوبوس و کامیونت) افتتاح شد. 

با این سه طرح برای بیش از ۴۳۰ نفر در این منطقه ویژه اشتغال ایجاد شد. 

سید محمد آقامیری در ادامه این افتتاح‌ها با فعالان اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان دیدار و در جریان مشکلات این واحدها قرار گرفت. 

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری قم، نوسانات برق و تعطیلی کارخانه‌ها، سرمایه در گردش، مشکلات دریافت وام از بانک‌ها و مشکلات صادرات از مهم‌ترین موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

استاندار قم همچنین امروز ۹ مردادماه با اهالی روستاهای جنداب، تاج خاتون، نیزار، اسلام آباد، قاضی آباد، زواریان، محمد بیک و نیجه در حسینیه سیدالشهدای روستای جنداب دیدار و گفتگو کرد. 

مهمترین دغدغه اهالی این روستاها بحث واگذاری زمین بود که استاندار قول داد طرح جدیدی تصویب گردد تا شروط تازه و آسان‌تری را برای واگذاری زمین به اهالی روستا به خصوص جوانان اختصاص دهد. 

استاندار همچنین حفظ سلامت مردم را خط قرمز مسئولان دانست و خواستار پیگیری جدی آلایندگی واحدهای تولیدی و کارخانه‌های منطقه شد.

 پایان خبر قدم آخر 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح ۳ پروژه در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح ۳ پروژه در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان"، کلیک کنید.