بهترین ماسک مو جوانه گندم

ماسک مو جوانه گندم بیول

استفاده از ماسک مو یکی از روش های مناسب جهت تقویت روزانه موها و بهبود انعطاف پذیری و لطافت تارهای مو است. ماسک مو جوانه گندم بیول یکی از ماسک های غنی از ویتامین های گروه ب است که تارهای مو را تغذیه کرده و به حفظ سلامت اسکالپ کمک می کنند. ماسک موی گندم بیول حاوی کراتین و کلاژن هیدرولیز شده است که در تقویت و احیای مو نقش موثری دارند.

ماسک مو حاوی عصاره جوانه گندم بیول به خوبی در بافت مو نفوذ کرده و به ترمیم آن کمک می کند. ماسک مو بیول با عصاره جوانه گندم نقش موثری در بهبود انعطاف موها داشته و از رایحه ای خوش برخوردار است. این ماسک به دلیل داشتن انواع ویتامین های E، B و A و به علت وجود املاحی همچون سلنیوم، ید، منیزیم و کلسیم، محصولی غنی به شمار می رود که نقش بسزایی در تغذیه مو و پوست سر دارد.  یکی از بهترین میان وعده بزرگسالان خرما بار برای چاقی صورت می باشد

مزایای ماسک مو بیول جوانه گندم

  • تامین کننده ترکیبات مغذی برای داشتن موهایی سالم و درخشان
  • احیا و بازسازی کننده مو با داشتن کلاژن و کراتین هیدرولیز شده
  • حجم دهنده تارهای مو با داشتن گروه ویتامین های ب
  • بهبود دهنده رشد موهای سالم با داشتن ویتامین A
  • استحکام بخش موها با داشتن ید و کلسیم
  • بهبود دهنده انعطاف پذیری تارهای مو
  • کاهش دهنده التهاب پوست سر
  • دارای رایحه ای خوش
  • غنی از آنتی اکسیدان

لیست ترکیبات ماسک موی بیول جوانه گندم

آب، ستریمونیوم کلراید، ستیاریل الکل، کراتین هیدرولیز شده، اسید سیتریک، عصاره جوانه گندم، کلاژن هیدرولیز شده، اسانس، دپانتنول، ایزوتیازولینون 0.1%.

نحوه مصرف ماسک مو بیول گندم

بعد از شستشوی موها در حمام، ریشه تا انتهای ساقه موها را به این ماسک مو آغشته نموده و بعد از 5 دقیقه ماساژ بشویید.

هشدار و عوارض جانبی ماسک موی جوانه گندم بیول

  • ماسک مو جوانه گندم بیول را در جایی خشک و خنک و دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید.
  • این ماسک مو را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.
  • این ماسک را از یخ زدگی محافظت کنید.

قیمت ماسک مو بیول جوانه گندم

این ماسک مو فرمولاسیون غنی از املاح و ویتامین دارد و با ضمانت اصالت کالا توسط  سایت بیز به فروش می رسد. لازم به ذکر است که داروکده به عنوان اولین داروخانه آنلاین جهت فروش اقلام سلامت محور، موفق به کسب نماد اعتماد الکترونیک 5 ستاره شده است. بنابراین می توانید با خیالی آسوده از جهت اصالت کالای ارایه شده، تاریخ مصرف معتبر، شیوه نگهداری استاندارد و ارسال به موقع، نسبت به تهیه محصولات مورد نظر خود اقدام فرمایید.

1- ماسک موی بیول گندم مناسب چه کسانی است؟

مصرف این ماسک مو به افرادی که موهای خشک و آسیب دیده و یا رنگ شده دارند توصیه می شود.

2- آیا ماسک مو گندم بیول نیاز به شستشو دارد؟

بله. این ماسک جهت استفاده در حمام طراحی شده و نیاز به شستشو دارد.

3- هفته ای چند بار از ماسک جوانه گندم استفاده کنیم؟

می توانید در هر بار استحمام این ماسک مو را مورد استفاده قرار دهید.

 ماسک موی بیول با عصاره جوانه گندم حاوی ویتامین های A ,E , B   بوده  و سرشار از املاح معدنی منیزیوم و سلنیوم  می باشد . این ماسک با اتکا به دارا بودن ویتامین های خانواده B دارای حجم دهندگی کاملاً مناسب برای گیسوان خشک و آْسیب دیده می باشد و ترمیم قشای سلولی این گونه تارهای مو را انجام می دهد.

سلنیوم و منیزیوم موجود در جوانه گندم در درمان ریزش مو، رفع شوره سر و رفع انواع جوش و ناراحتی پوستی موثر است .

این ماسک مو هماهنگی کامل با تارهای موی خشک ،آسیب دیده و موهایی که برروی آنها اعمال شیمیایی مانند رنگ ، فر و یا دکلره ، انجام پذیرفته ، دارا می باشد ، با توجه به بکار گیری پایه های گیاهی با خلوص بالا در این ماسک ، نفوذ کامل مواد در تارهای مو بسرعت انجام پذیرفته ، ترمیم سلولی مو آغاز گشته ، فلس های مو که در اثر تغییرات محیط PH  موی سر و متورم شدن ساقه مو از حالت منظم خود خارج گشته و بصورت فلس های شاخی شکل درآمده است به شکل منظم  خود بازگردانده و تورم ساقه مو را التیام می بخشد .

ویتامین A موجود در این ماسک رشد گیسوان و ترمیم سلولی تارهای مو ،

  ایجاد بالاترین استحکام تارهای مو با توجه به کلسیم و ید موجود در این ماسک کاملاً برآورده شده و انعطاف مورد نیاز تارهای موتامین می گردد.

اسانس هلوی موجود در این ماسک حسی متفاوت از استفاده از یک ماسک تقویتی را برای شما به ارمغان می آورد

این ماسک مناسب برای موهای خشک ، آسیب دیده ، فر و یا رنگ شده ای است که بسیار ظریف و نازک بوده و نسبت به شوکهای محیطی حساس می باشند .

درمان ریزش مو با جوانه گندم

برای تهیه این ماسک، استفاده از روغن جوانه گندم کار شما را برای جذب کامل مواد ماسک به موها آسان می کند. به همین منظور در این قسمت، ماسک های معرفی شده حاصل ترکیب روغن جوانه گندم با مواد پر خاصیت دیگری هستند که سلامت و رشد موها را تضمین می کنند. البته می توانید از روغن جوانه گندم به تنهایی به عنوان یک ماسک موی درجه یک استفاده کنید. تنها این نکته را در نظر داشته باشید که بعد از ماساژ با روغن، موهایتان را آب کشی نکنید. اجازه دهید این ماسک کل روز یا یک شب روی موهایتان بماند تا به خوبی به ریشه موهایتان نفوذ کند. از آنجایی که این روغن بوی خوبی دارد، هیچکس متوجه نخواهد شد که شما از ماسک موی جوانه گندم استفاده کرده اید.

ماسک جواند گندم با ماست

برای تهیه ماسک جوانه گندم برای مو سه قاشق ماست را با چند قطره روغن ترکیب کنید و سپس یک قاشق چای خوری آب لیمو اضافه کنید. ماسک آماده شده را به خوبی روی موهایتان ماساژ دهید و 15 دقیقه صبر کنید. بعد از گذشت این مقدار زمان، موها را بشویید. اگر موهایتان کمی آسیب دیده، استفاده از ترکیب ماست و روغن جوانه گندم با خواص مرطو ب کنندگی و تغذیه مو، مشکل شما را حل خواهد کرد.

ماسک جوانه گندم با آووکادو

برای تهیه این ماسک جوانه گندم برای مو ابتدا یک موز و آووکادو را له کنید. سپس موز و آووکادو له شده را با هم ترکیب کرده و روغن زیتون و جوانه گندم را به این مخلوط اضافه کنید. این ماسک را روی موهایتان ماساژ دهید و 30 دقیقه صبر کنید. بعد از گذشت زمان مشخص شده، موهایتان را با آب سرد و شامپو مناسب بشویید.

ماسک جوانه گندم با روغن نارگیل

می توانید برای تهیه ماسک پرخاصیت برای موهایتان، روغن جوانه گندم را با روغن های اصلی مانند روغن بادام، آملا، زیتون، کنف یا نارگیل ترکیب کنید و به موهایتان بزنید. علاوه براستفاده از دو روغن کارآمد، می توانید برای افزودن ویتامین بیشتر به موهایتان از یک یا دو عدد کپسول ویتامین E نیز کمک بگیرید. این ماسک آماده شده را به مدت 10 تا 15 دقیقه روی موهایتان ماساژ دهید و روز بعد آن ها را به خوبی بشویید. با چند بار استفاده از این ماسک متوجه خواهید شد که موهایتان نرم تر و از شدت ریزش آنها کاسته شده است.

پودر جوانه گندم دکتر بیز برای چاقی صورت را می توانید همرا با ماست، سالاد، شیر گرم، سوپ و انواع نوشیدنی میل کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهترین ماسک مو جوانه گندم" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهترین ماسک مو جوانه گندم"، کلیک کنید.

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.