ترافیک در ۶ محور کشور نیمه‌سنگین است

ترافیک در ۶ محور کشور نیمه‌سنگین است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک نیمه‌سنگین در ۶ محور کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با قدم آخر درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک، در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل پل زنگوله تا سیاه‌بیشه و مسیر شمال به جنوب محدوده ولی‌آباد ترافیک نیمه‌سنگین است. همچنین ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده بایجان و کلرد و مسیر شمال به جنوب محدوده بایجان نیز ترافیک پرحجم است.

وی با اشاره به وضعیت جوی جاده‌های شمالی کشور افزود: در برخی محورهای استان مازندران مانند هراز و فیروزکوه بارش پراکنده باران و در ارتفاعات محور چالوس مه‌گرفتگی گزارش شده است.

شیرانی به رانندگان توصیه کرد که در شرایط بارانی و مه‌گرفتگی، با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و فاصله مناسب با خودروی جلویی را حفظ کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: در آزادراه قزوین – کرج و کرج – تهران حدفاصل حسین آباد تا قدم آخر شهر و حدفاصل شهرک مدرس تا وردآورد و در آزادراه قم – تهران محدوده نعمت آباد ترافیک پرحجم است. همچنین ترافیک در محور پاکدشت – تهران محدوده شهرک صنعتی خاوران نیز ترافیک نیمه‌سنگین است.

شیرانی گفت: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی به حوادث احتمالی رخ داده برای رانندگان و مسافران است.

پایان خبر قدم آخر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترافیک در ۶ محور کشور نیمه‌سنگین است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترافیک در ۶ محور کشور نیمه‌سنگین است"، کلیک کنید.