جاب آفر ترکیه چیست؟

پیشنهادهای شغلی ترکیه به خارجی ها اجازه می دهد در ترکیه کار و زندگی کنند. توجه داشته باشید که متقاضیان مهاجرت کاری به ترکیه بدون دریافت پیشنهاد شغلی از سوی کارفرمای ترکیه ای نمی توانند ویزای کار ترکیه را دریافت کنند.

پیشنهادات کاری در ترکیه چیست؟

Job Offer ترکیه یک پیشنهاد شغلی و اجازه کار و اقامت برای مهاجران در ترکیه است. پیشنهاد شغلی ترکیه معمولا حاوی اطلاعاتی مانند عنوان شغل، نوع (تمام وقت، پاره وقت و غیره)، شرح شغل، تاریخ استخدام، حقوق و پاداش، مزایا، تعطیلات، موارد احتمالی و غیره است.

پیشنهاد کار ترکیه در صورتی به متقاضی سفر و کار در این کشور اعطا می شود که کارفرما مدارک لازم را به وزارت کار و تامین اجتماعی ترکیه ارائه کرده و مجوز لازم را کسب کند.
جاب آفر ترکیه چیست؟
مدارک مورد نیاز برای پیشنهاد شغلی در ترکیه

برای صدور پیشنهاد شغلی در ترکیه، متقاضی و کارفرما باید مدارکی را ارائه دهند. در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم.

درخواست مجوز کار در ترکیه

برای استخدام کارمندان خارجی فرم را پر کنید

ترازنامه و صورت سود و زیان کارفرما (باید تایید شود)

تحویل وکالت نامه ای که به تایید دفتر اسناد رسمی رسیده باشد

مدارک تحصیلی و کاری متقاضی

مدارک هویتی

اثبات توانایی مالی

راه های دریافت پیشنهاد کار ترکیه

کار ترکی را می توان از راه های مختلفی به دست آورد. از آنجایی که امکان اخذ ویزای جستجوی کار ترکیه وجود ندارد، متقاضیان کار باید از روش های زیر استفاده کنند.

آژانس های کاریابی: برای دریافت پیشنهادهای کاری در ترکیه می توانید با آژانس های کاریابی بین المللی تماس بگیرید. شما می توانید این کار را با حدود 250 دلار انجام دهید. Secretcv.com و jobsinistanbul.com آژانس های کاریابی آنلاین محبوب هستند.

از آشنایان کمک بخواهید: اگر یکی از اقوام یا آشنایان شما مقیم ترکیه است، می توانید از آنها بخواهید با ملاقات با کارفرمایان مختلف، شرایط دریافت پیشنهادهای کاری ترکیه را فراهم کنند.

اداره خدمات استخدامی دولتی: با تماس با اداره خدمات استخدامی دولت ترکیه یا بازدید از وب سایت آنها به آدرس iskur.gov.tr، می توانید فرصت های شغلی جدید پیدا کنید و با کارفرمایان تماس بگیرید.

مشاغل: همچنین امکان جستجوی شغل و دریافت پیشنهادات شغلی ترکیه با دنبال کردن مشاغل وجود دارد. توجه داشته باشید که برای این کار باید پورتال های معتبر را دنبال کنید.
برای دریافت جاب آفر ترکیه با شرکت مهاجرتی شاهان تماس بگیرید.

شرایط دریافت پیشنهاد شغلی و ویزای کار ترکیه

با توجه به روش های مختلف دریافت پیشنهاد شغلی و وجود مشاغل مختلف و انواع ویزای ترکیه، شرایط متفاوتی برای این منظور وجود دارد، اما برخی از شرایط دریافت پیشنهاد شغلی ترکیه (برای انواع شغل ها) یکسان است. ، که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

تسلط به زبان ترکی یا انگلیسی

باید دارای مدارک تحصیلی معتبر باشد

سوابق شغلی مرتبط (در صورت نیاز)

تسلط به زبان آلمانی و عربی (مزیت محسوب می شود)

رکورد بدی نیست

گواهی سلامت

پاسپورت معتبر داشته باشید

مدارک توانایی مالی

اقامتگاه ترکیه

مشاغل مورد نیاز در ترکیه

توصیه وکلای مهاجرت به ترکیه این است که برای دریافت پیشنهاد شغلی در ترکیه و دریافت ویزای کار این کشور بهتر است خود را برای کار در شغل مورد نیاز خود آماده کنید زیرا پذیرش در ترکیه راحتتر است. کشور. شغل مورد نیاز شما در ترکیه در زیر می توانید مشاغل مورد نیاز در این کشور را بررسی کنید.

مشاغل مورد نیاز ترکیه

حسابداری

پزشکی (موضوعات مختلف)

مهندسی (موضوعات مختلف)

مدیریت فروش

انگلیسی، آلمانی و…

برنامه ریزی

مشاغل در گردشگری

وکیل پیشنهاد کار ترکیه

کار در ترکیه مستلزم کار در این کشور است، بنابراین متقاضیان باید جزئیات و نحوه دریافت این مجوز را بدانند. مهاجرت کاری به ترکیه (مخصوصا در بین ایرانی ها) زیاد به نظر می رسد و همین امر باعث شده است که اسپانسرها از شما پول زیادی بگیرند و به شما قول پیشنهاد شغلی و ویزای کار ترکیه را بدهند. توجه داشته باشید که بسیاری از این افراد کلاهبردار هستند، بنابراین بهتر است تحقیقات خود را انجام دهید یا از یک وکیل مهاجرت کمک بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جاب آفر ترکیه چیست؟" هستید؟ با کلیک بر روی گردشگری و اقامتی, عمومی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جاب آفر ترکیه چیست؟"، کلیک کنید.