حق آلمان نبود از یورو حذف شود

حق آلمان نبود از یورو حذف شود

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال آلمان در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ با نتیجه دو بر یک از اسپانیا شکست خورد و از صعود به دور نیمه‌نهایی بازماند.

یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمان، پس از این بازی گفت: به اسپانیا تبریک می‌گویم. نیمه اول بازی بیش از حد باز بود. ما در نیمه دوم بهتر عمل کردیم و به طور واضح از دقیقه ۶۰ به بعد تیم برتر میدان بودیم.

او ادامه داد: گل تساوی دیرهنگام ما کاملا بجا بود، اما متاسفانه روی آخرین فرصت بازی، گل دریافت کردیم. نتوانستیم فشار کافی روی دو جناح حریف اعمال کنیم.

سرمربی آلمان درباره عملکرد تونی کروس عنوان کرد: ارزش حرفه‌ای تونی غیر قابل توصیف است. او احتمالا بازیکنی منحصر به فرد برای فوتبال آلمان و قطعا یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ آلمان است. همه از موفقیت‌های او باخبرند، اما همه از شخصیت او خبر ندارند. او در لحظه‌ای بسیار سخت و شخصی برای خودش با تیم صحبت کرد. او همیشه خود را بخشی از این گروه می‌داند.

او درباره اینکه چه صحبتی با تیمش داشته است، گفت: به بازیکنان گفتم که حذف از این رقابت‌ها حقشان نبود. همه ما دلمان برای خانواده‌هایمان تنگ شده، اما هیچکدام از ما دوست نداشتیم این جام را ترک کنیم. از ابتدای شش هفته گذشته، فضای بسیار خوبی در تیم حاکم بود و می‌شد دید که همه با تمام وجود برای پیروزی در این بازی تلاش کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حق آلمان نبود از یورو حذف شود" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حق آلمان نبود از یورو حذف شود"، کلیک کنید.