دانشگاه آزاد سیرجان دانشگاهی پویا و زنده است

دانشگاه آزاد سیرجان دانشگاهی پویا و زنده است

نماینده مردم سیرجان و بردسیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان را دانشگاهی پویا، زنده و در زمینه های مختلف فعال دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری قدم آخر، محمد معتمدی زاده، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان، این واحد دانشگاهی را دانشگاهی پویا، زنده و در زمینه های مختلف فعال دانست و اظهار کرد: فعالیت های کارآفرینی و دانش بنیان دانشگاه از اتفاقات بسیار خوب است و نگاه علمی و دانشگاهی نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت دارد. دانشگاهیان دانشگاه آزاد می توانند اتاق فکری برای اداره شهرستان تشکیل دهند. 

امیررضا بازرگان رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان نیز انتخابات پیش رو را بسیار مهم ارزیابی کرد و از جامعه دانشگاهی برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب اصلح تاکید کرد.

وی گزارشی از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان و برنامه های در دست اقدام را بیان کرد و از اجرای طرح دانشگاه در کنار مردم خبر داد.

به گزارش قدم آخر، تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا و ادای احترام به شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانشگاه آزاد سیرجان دانشگاهی پویا و زنده است" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانشگاه آزاد سیرجان دانشگاهی پویا و زنده است"، کلیک کنید.