دشمن نهاد خانواده را هدف قرار داده است – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان

دشمن نهاد خانواده را هدف قرار داده است - خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری قدم آخر، زینب اختری در اختتامیه پویش جوانی جمعیت روستایی و عشایری که در بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: خداوند صفت پرورش و ربوبیت را به مادران عطا کرده است.

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور با اشاره به اینکه به واسطه فرزند، برکت و رحمت در زندگی جاری می شود، بیان کرد: در کنار سختی های مادر شدن، لذت های شیرینی وجود دارد و تولید نسل ادامه و نشاط و انرژی زندگی را دو چندان می کند.

وی با اشاره به اینکه مادری کرامت و مقام بالایی است، اظهار کرد: افراد بسیاری دنبال قرص و دارو برای رفع افسردگی هستند؛ در حالی که صدای بچه درمان غم و افسردگی است و انرژی مثبت در خانه ایجاد می کند.

اختری بیان کرد: دشمن در صدد از بین بردن پایه خانواده است. متاسفانه در عصر کنونی ارزش مادری را برای جوانان ما کمرنگ کرده است و تهاجم فرهنگی خانواده را هدف قرار داده است.

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور از برگزار کنندگان و طراحان این ایده که پویش به این مبارکی را رقم زدند تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد که در آینده شاهد نتایج مثبت این مراسم ها باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دشمن نهاد خانواده را هدف قرار داده است – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دشمن نهاد خانواده را هدف قرار داده است – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.