رئیس و قائم‌مقام دفتر مقام معظم رهبری با پزشکیان دیدار کردند

رئیس و قائم‌مقام دفتر مقام معظم رهبری با پزشکیان دیدار کردند

حجج‌اسلام محمد محمدی گلپایگانی و سید علی‌اصغر حجازی امروز با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کردند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری قدم آخر، حجج‌اسلام محمد محمدی گلپایگانی و سیدعلی اصغر حجازی بعدازظهر امروز چهارشنبه با حضور در دفتر مسعود پزشکیان ضمن تبریک به رئیس‌جمهور منتخب برای کسب اعتماد مردم، اظهار امیدواری کردند که وی با توکل بر خدا و توسل به ائمه معصومین و بهره‌گیری از ظرفیت‌های متنوع و متعدد کشور بتواند در ایفای مسئولیت سنگینی که بر عهده دارد، موفق باشد.

پزشکیان نیز ضمن تقدیر از حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی گلپایگانی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجازی، سیاست‌های کلی نظام ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب را مهم‌ترین برنامه کار دولت آینده و چشم‌انداز توسعه کشور عنوان کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رئیس و قائم‌مقام دفتر مقام معظم رهبری با پزشکیان دیدار کردند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رئیس و قائم‌مقام دفتر مقام معظم رهبری با پزشکیان دیدار کردند"، کلیک کنید.