رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی: یکی از سربازهای ما در درگیری با السنوار به شدت زخمی شد

رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی: یکی از سربازهای ما در درگیری با السنوار به شدت زخمی شد

رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که یکی از نیروهای این ارتش در درگیری با شهید یحیی السنوار و همراهانش به شدت زخمی شده است.

به گزارش قدم آخر رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز جمعه به نقل از یک منبع نظامی اذعان کرد: یکی از سربازها به ضرب گلوله یحیی السنوار و همراهانش به شدت زخمی شد.

این رسانه عبری در ادامه به نقل از فرمانده گردانی که با السنوار و همراهانش درگیر شدند گزارش داد: السنوار قبل و بعد از اینکه بازویش زخمی شد نارنجک های دستی را پرتاب کرد.

خلیل الحیه نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه امروز در تقدیر از شهید السنوار اظهار کرد: السنوار یک قهرمان شهید است که تا آخرین لحظه حیات خود رو در روی ارتش رژیم اشغالگر ایستاد. خون شهدا مسیر را برای ما روشن خواهد کرد و انگیزه ای برای پایداری و ثبات خواهد بود.

وی گفت: حماس تا زمان تشکیل کشور فلسطین در تمام خاک فلسطین به پایتختی قدس به فعالیت و تلاش خود ادامه خواهد داد. شهادت السنوار و دیگر رهبران تنها بر قدرت و صلابت جنبش ما می افزاید.

نایب رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: السنوار زندانبانان را شکست داد و پس از آزادی از زندان به تلاش و جهاد خود ادامه داد تا به پرافتخارترین مدال و مقام شاهد و شهید رسید. السنوار بدون برنامه ریزی به جلو برخاست و در خط مقدم درگیر شد و بین مواضع جنگی حرکت کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه از ترور السنوار طی درگیری ها و حملاتی در جنوب نوار غزه خبر داده بود.

پایان خبر قدم آخر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی: یکی از سربازهای ما در درگیری با السنوار به شدت زخمی شد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی: یکی از سربازهای ما در درگیری با السنوار به شدت زخمی شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه