رسانه عبری: تل‌آویو قصد عقب‌نشینی از محور فیلادلفیا را دارد

رسانه عبری: تل‌آویو قصد عقب‌نشینی از محور فیلادلفیا را دارد

رسانه رسمی رژیم صهیونیستی گزارش داد: اسرائیل در حال آماده شدن برای واگذاری محور فیلادلفیا است؛ موضوعی که قبلا درباره آن سرسختی نشان داده بود.

به گزارش قدم آخر، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد تل‌آویو برای ترک محور فیلادلفیا به منظور بازگرداندن اسیران صهیونیست آماده می‌شود.

این امر به نظر عقب‌نشینی از مواضع قبلی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود زیرا تل‌آویو پیشتر با خواسته‌های حماس مبنی بر عقب‌نشینی ارتش اشغالگر از محور فیلادلفیا در مرحله اول قرارداد تبادل اسرا مخالفت کرده بود.

این در حالی است که اخیرا با تسلط ارتش اشغالگر بر محور فیلادلفیا، این منطقه مورد مناقشه حماس و رژیم صهیونیستی و مصر بوده است.

وبگاه عبری «واللا» قبلا گزارش داد در سایه آغاز دور جدید مذاکرات آتش‌بس و تبادل اسرا با حضور هیئت صهیونیستی، انتظار می‌رود که بحث‌ها در قاهره بر مسائل امنیتی مرتبط با معامله اسیران، مانند موضوع کنترل گذرگاه رفح و محور فیلادلفیا متمرکز شود.

پایان خبر قدم آخر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رسانه عبری: تل‌آویو قصد عقب‌نشینی از محور فیلادلفیا را دارد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رسانه عبری: تل‌آویو قصد عقب‌نشینی از محور فیلادلفیا را دارد"، کلیک کنید.