رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت مادر شهیدان «عاملی» را تسلیت گفت

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت مادر شهیدان «عاملی» را تسلیت گفت

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مومنه حاجیه خانم «مولود عاملی» مادر گرامی شهیدان معزز «اکبر و اصغر عاملی» را تسلیت گفت.

به گزارش قدم آخر، متن پیام دکتر سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی به شرح زیر است:
انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر عاملی
سلام علیکم
صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند در وصف نمی گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.
در گذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم مولود عاملی» مادر گرامی شهیدان معزز «اکبر و اصغر عاملی» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می نمایم.
از منظر ادب و ارادت به ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسالت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.
سیدامیر حسین قاضی زاده هاشمی.
پایان خبر قدم آخر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت مادر شهیدان «عاملی» را تسلیت گفت" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت مادر شهیدان «عاملی» را تسلیت گفت"، کلیک کنید.