سرم لاکتیک اسید اوردینری لایه بردار قیمت +خواص و طرز استفاده

سرم لاکتیک اسید اوردینری لایه بردار قیمت +خواص و طرز استفاده

سرم لاکتیک اسید 10 درصد اوردینری و سرم لاکتیک اسید اوردینری 5 درصد برای لایه برداری سبک سطح پوست در نظر گرفته شده است. اسید لاکتیک یک اسید AHA است که  برای لایه برداری شیمیایی استفاده می شود. عصاره فلفل تاسمانی موجود در این محصول از تحریکاتی که ممکن است در اثر لایه برداری پوست ایجاد شود جلوگیری می کند. فرمول قدرتمند با 10٪ اسید لاکتیک لایه برداری ملایمی را برای تغییر چهره شما ایجاد می کند. درصد کمی از اسید لاکتیک باعث آبرسانی و صاف شدن بافت پوست و همچنین نرم شدن پوست می شود.
لایه برداری پوست چیست و چگونه انجام می شود؟

 

وقتی صحبت از مراقبت اولیه می شود، ما عادت داریم سه مرحله اصلی را خاطرنشان کنیم که عبارت اند از: پاکسازی، آبرسانی، محافظت. همه اینها بدون شک نقش مهمی دارند. اما وقتی پوستی شاداب و درخشان می خواهیم لایه برداری باید به روتین پوستی اضافه شود.

لایه برداری پوست عبارت است از حذف سلول های مرده از سطح اپیدرم و ایجاد فضا برای سلول های جدید. اگر سلول‌های مرده حذف نشوند، با سبوم، مواد آرایشی و ناخالصی‌های سطحی پوست مخلوط می‌شوند و در نتیجه منافذ مسدود می‌شوند. سپس لکه های سیاه ایجاد می شود، التهاب ظاهر می شود، مناطق خشک پوست پوسته پوسته میشوند، پوست کدر و زبر می شود، لوازم آرایشی در هنگام استفاده جذب نمی شوند.

در ادامه می خواهیم بدانیم که لایه برداری چه می کند:
منافذ را پاک می کند:

با لایه برداری، منافذ پوست باز می شوند. از بین بردن پوست مرده و سایر ناخالصی هایی که حتی پس از شستن صورت روی پوست باقی می مانند باعث مسدود شدن منافذ می شوند. لایه برداری در این شرایط یک پیشگیری موثر از آکنه است. آکنه التهابی است که پوسته های پوست مرده در منافذ مسدود می شوند و سبوم به این دلیل نمی توانند خارج شوند.
نوسازی سلولی را تسریع می کند:

علاوه بر بهبود گردش خون، لایه برداری باعث افزایش گردش سلولی می شود که باعث می شود پوست درخشان به نظر برسد. تیرگی علامتی است که نشان می دهد سلول های مرده زیادی روی سطح صورت وجود دارد که اپیدرم تجدید شده را می پوشانند. لایه بردارها اپیدرم مرده، خشک و کراتینه شده را از بین می برند.
کمک می کند مراقبت های پوستی عمیق تر نفوذ کند:

لایه شاخی در واقع به یک مانع فیزیکی برای محصولات مراقبت از پوست تبدیل می شود. با حذف آن راه برای جذب لوازم مراقبت های پوستی باز میشود. هنگامی که منافذ پوست تمیز و عاری از اپیدرم مرده هستند، لوازم مراقبت پوستی به جای اینکه روی سطح باقی بمانند به راحتی جذب می شوند. این تنها راهی است که سرم‌ها، کرم‌ها، مایعات و سایر مراقبت‌ها می‌توانند تا حد امکان مؤثر عمل کنند.

حال که با مزایای لایه برداری پوست آشنا شدیم بهتر است در ادامه به انواع آن اشاره کنیم.

سه نوع لایه برداری اصلی وجود دارد: فیزیکی، شیمیایی و آنزیمی. برخی از محصولات مراقبت پوستی ممکن است چندین مورد از آنها را ترکیب کنند.

بسته به نوع پوست، ویژگی ها و نیازهای آن، یک نوع خاص یا ترکیبی از آنها ممکن است برای پوست شما مناسب باشد.

لایه برداری فیزیکی شامل اسکراب و ژل است. اسکراب ها محصولاتی با پایه کرم حاوی ذرات جامد با منشاء طبیعی یا مصنوعی هستند که به طور مکانیکی لایه شاخی را از بین می برند.

رایج ترین لایه بردارهای شیمیایی آلفا هیدروکسی اسیدها (AHAs) و بتا هیدروکسی اسیدها (BHAs) هستند. این مواد به آرامی لایه برداری می کنند و پوست نرم و هیدراته را بدون آسیب رساندن به آن به وجود می آورند.

 

 

قیمت سرم لاکتیک اسید اوردینری

لایه بردارهای آنزیمی با لایه بردارهای معمولی متفاوت اند. همانطور که از نام آن پیداست، آنها با استفاده از آنزیم ها به جای دانه های ساینده لایه برداری می کنند. آنزیم ها به تجزیه کراتین در اپیدرم کمک می کنند و در نتیجه لایه های غیر ضروری را از بین می برند.

سرم اوردینری lactic acid یک نوع لایه بردار شیمیایی است که قصد داریم در ادامه ی مقاله به طور کامل درمورد آن توضیح دهیم.
معرفی سرم لاکتیک اسید اوردینری

این سرم جای جوش اوردینری موجود در فروشگاه خانوم جون بر پایه اسید لاکتیک برای ایجاد لایه برداری شیمیایی ملایم برای پوست فرموله شده است. کنسانتره اسید 5 درصد به آرامی سطح پوست را لایه برداری می کند و فلفل تاسمانی از بروز التهاب و سوزش جلوگیری می کند. این سرم مناسب پوست های حساس و یا کسانی است که به تازگی تصمیم گرفته اند پوست خود را لایه برداری کنند.

تاثیر سرم لاکتیک اسید اوردینری:

اسید لاکتیک متعلق به اسیدهای AHA است، اما در بین تمام اسیدهای این دسته ملایم ترین آن است که به آرامی اما به طور موثر لایه مرده بالایی سلول های اپیدرم را از بین می برد، رنگ و بافت پوست را یکنواخت می کند، درخشندگی را به پوست باز می گرداند، رنگ چهره را یکنواخت و یکدست میکند، به طور موثر آکنه را از بین می برد، التهاب و لکه های پیری را روشن می کند، به طور قابل توجهی پوست را با طراوت می سازد و همچنین اسید هیالورونیک موجود در ترکیبات آن به عنوان یک مرطوب کننده موثر عمل می کند.

 
خواص سرم لاکتیک اسید اوردینری:

    قادر به جذب و حفظ رطوبت در سلول های عمیق پوست است.
    از کم آبی، خشکی و پوسته پوسته شدن جلوگیری می کند.
    به صاف کردن چین و چروک و مبارزه با علائم پیری پوست کمک می کند.

 
محصولات اوردینری

محصولات اوردینری
طرز استفاده از سرم لاکتیک اسید اوردینری:

    سرم لایه بردار را پس از پاکسازی روی پوست خشک بمالید.
    هفته ای دو یا سه بار، شب ها می توانید از این سرم استفاده کنید.
    می توان آن را با سایر سرم های سبک یا آب رقیق کرد تا زمانی که پوست به آن عادت کند.
    از تماس با چشم خودداری شود.
    در صورت تداوم تحریک، مصرف را قطع کرده و با پزشک مشورت کنید.
    این محصول حاوی آلفا هیدروکسی اسید (AHA) است که ممکن است حساسیت پوست شما را به آفتاب و به ویژه امکان برنزه شدن را افزایش دهد. هنگام استفاده از این محصول و یک هفته پس از آن از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و قرار گرفتن در معرض نور خورشید را محدود کنید.

از دیگر محصولت ضد لک برای صورت می توان به موارد زیر اشاره کرد :

آلفا آربوتین اوردینری
خرید سرم پیلینگ اوردینری اصل
طرز استفاده کرم ویتامین سی اوردینری
طریقه مصرف تونر گلیکولیک اسید اوردینری
کرم ضد لک آزلائیک اسید اوردینری
قیمت سرم ماندلیک اسید اوردینری
اسکوربیک اسید اوردینری

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرم لاکتیک اسید اوردینری لایه بردار قیمت +خواص و طرز استفاده" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرم لاکتیک اسید اوردینری لایه بردار قیمت +خواص و طرز استفاده"، کلیک کنید.