مربی تیم ملی پاراتیروکمان: رکورد ورزشکاران در تمرینات بیشتر بود – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان

مربی تیم ملی پاراتیروکمان: رکورد ورزشکاران در تمرینات بیشتر بود - خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار قدم آخر از پاریس، زهرا شمس مربی تیم ملی پاراتیروکمان بعد از پایان مرحله مقدماتی رقابتی پاراتیروکمان در مورد عملکرد ۶ نماینده ایران گفت: قدردان تلاش پاراکمانداران هستیم، آنها تلاش خود را داشتند.

وی ادامه داد: البته آنها در تمرینات رکوردهای بهتر بالاتری ثبت می کردند. انتظارمان از این حیث بیشتر بود.

شمس تصریح کرد: توانایی بچه ها در این حد نبود البته هیچ چیز مشخص نیست، رقابت های مرحله مقدماتی فقط برای تعیین‌ جایگاه و ورود به مرحله اصلی است.

مربی تیم ملی پاراتیر وکمان گفت: خیلی مواقع ورزشکاران ما در مرحله مقدماتی اول تا سوم شدند اما در جدول اصلی نتیجه نگرفتند، امیدوارم پاراکمانداران تیرهای خوب شان را برای جدول اصلی گذاشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مربی تیم ملی پاراتیروکمان: رکورد ورزشکاران در تمرینات بیشتر بود – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مربی تیم ملی پاراتیروکمان: رکورد ورزشکاران در تمرینات بیشتر بود – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.