موسوی: شرایط استقلال ظاهرا بهتر از سال قبل است/ برای موفقیت در لیگ نخبگان باید یارگیری خوبی انجام شود

در گفتگو با قدم آخر

موسوی: شرایط استقلال ظاهرا بهتر از سال قبل است برای موفقیت در لیگ نخبگان باید یارگیری خوبی انجام شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: صددرصد اگر یارگیری خوبی انجام شود، استقلال می‌تواند در لیگ نخبگان آسیا بهتر نتیجه بگیرد.

سید علی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری قدم آخر، در خصوص اینکه استقلال در فصل پیش رو برخلاف فصل قبل شاهد اختلاف مدیریت و کادرفنی نیست و دز سکوت خبری برنامه‌های خود را پیش می‌برد، اظهار کرد: شرایط به نظر بهتر از قبل است ولی باید برنامه‌ریزی بسیار خوبی شود تا در آینده شرایط تیم بهتر شود. هلدینگ خلیج فارس از سرمایه‌هایی که در اختیار دارد به بهترین شکل بهره برد. در فوتبال ایران از متن فاصله گرفته‌ایم و برای مردم حواشی جذاب‌تر است. اصلاً هم اهمیتی ندارد که بیش از ۳۰ سال است در رده باشگاهی قهرمان آسیا نشدیم و بالغ بر۴۰ سال است تیم ملی به قهرمانی جام ملت‌ها نرسیده است.  

وی افزود: امیدوارم هلدینگ خلیج فارس و از آن طرف بانک‌ها بتوانند برای هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سرمایه‌گذاری خوبی کنند. در گذشته هم شرایطی پیش آمده که سرمایه‌گذاری شده، اما بدون برنامه و باری به هر جهت بوده است. امیدواریم این بار سرمایه‌گذاری با نگاه کوتاه مدت و یک ماهه نباشد. هلدینگ می‌تواند استقلال را تبدیل به تیمی حرفه‌ای کند تا در رقابت‌های داخلی و آسیایی نتایج بسیار خوبی را کسب کند. پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان به حساب باشگاه برای تسویه حساب با همه طلبکاران، اتفاق بسیار خوبی است. این گام مثبت برداشته شده ولی سرمایه‌گذاری‌هایی که در حال انجام است باید هدف‌دار باشد تا منجر به نتیجه مطلوب شود. در تمامی این سال‌ها درجا زده‌ایم و نتوانستیم موفقیت خاصی را به دست آوریم. این بار سرمایه‌گذاری در رده نونهالان، نوجوانان و جوانان باشد تا بتوانیم پشتوانه خوبی ایجاد کنیم.  

پیشکسوت تیم استقلال درباره اینکه جواد نکونام می‌تواند در فصل بعد با استقلال قهرمانی را تجربه کند یادآور شد: هیچ فصلی را نمی‌توان از قبل پیش‌بینی کرد. باید مدیریت باشگاه حداکثر تلاش خود را کند تا لیست مدنظر سرمربی تیم را جذب کند. نقاط ضعف و قوت فصل پیش در فصل پیش رو تقویت شود. با ترمیم نقاط ضعف استحکام نقاط قوت، استقلال می‌تواند با قدرت وارد فصل جدید شود. قرارداد‌های مشکل ساز امضا نشود، استخدام فردی که مسلط به قرارداد‌های خارجی باشد تا تیم در آسیا ضرر نبیند و باشگاه متحمل هزینه اضافی نشود، لازم است. صددرصد اگر یارگیری خوبی انجام شود، استقلال می‌تواند در لیگ نخبگان آسیا بهتر نتیجه بگیرد. ظرفیت انسانی لازم را برای مقابله با حریفان آسیایی داریم. سرمایه‌گذاری باید هدفمند باشد و برای رفع ایراد‌ها باشد، ضمن اینکه سرمربی تبم تثبیت شود و شاهد تغییر وی نباشیم، بلکه جایگاه وی ثبات پیدا کند.  

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "موسوی: شرایط استقلال ظاهرا بهتر از سال قبل است/ برای موفقیت در لیگ نخبگان باید یارگیری خوبی انجام شود" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "موسوی: شرایط استقلال ظاهرا بهتر از سال قبل است/ برای موفقیت در لیگ نخبگان باید یارگیری خوبی انجام شود"، کلیک کنید.