میراث فرهنگی به تکلیف خود در خیابان پیغمبریه عمل کرده است – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان

میراث فرهنگی به تکلیف خود در خیابان پیغمبریه عمل کرده است - خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان

علیرضا خزایلی در گفت وگو با خبرنگار قدم آخر با اشاره به مشکل ایجاد شده در خیابان پیغمبریه قزوین و مرمت سازه های زیر خیابان اظهار کرد: این مشکل در حوزه سه دستگاه میراث فرهنگی، اوقاف و امور خیریه و شهرداری بوده و تکلیف هر دستگاه نیز توسط معاون عمرانی استاندار قزوین مشخص شده است.

وی افزود: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین به بخش اول تکلیف خود در قبال این خیابان یعنی آواربرداری اقدام کرده و منتظر ساخت سازه برای عبور خودروها هستیم تا تکلیف دوم خود یعنی کار طاق بندی در زیر سازه را انجام دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با بیان اینکه کار پس از چند روز توقف دوباره آغاز شده عنوان کرد: بر اساس تکالیفی که تعیین شده به وظایف خود عمل خواهیم کرد.

خزایلی پاسخ به اینکه مسوولیت ساخت سازه با چه دستگاهی است گفت: دستگاه مشخص شده و در صورت جلسات معاونت عمرانی مشخص است.

گفتنی است برای مرمت بخشی از سازه های زیرزمینی آستان مبارکه چهارانبیاء، بخشی از خیابان پیغمبریه در مرکز شهر تخریب شده و باعث بروز مشکل و نارضایتی برای عموم مردم شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "میراث فرهنگی به تکلیف خود در خیابان پیغمبریه عمل کرده است – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "میراث فرهنگی به تکلیف خود در خیابان پیغمبریه عمل کرده است – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.