هلاکت 711 نیروی اشغالگر در جنگ غزه و کشته شدن 4 سرباز در رفح آخرین مورد آن

هلاکت ۷۱۱ نیروی اشغالگر در جنگ غزه و کشته شدن ۴ سرباز در رفح آخرین مورد آن

رسانه های عبری زبان از وقوع 2 حادثه در رفح خبر دادند که طی آن چهار سرباز کشته و یک تن دیگر مجروح شد.

به گزارش قدم آخر، رسانه های عبری زبان نوشتند 2 حادثه شدید در رفح… یک خودروی «تایگر» روی بمب کار گذاشته شده، رفت و دیگری مورد اصابت موشک ضد زره قرار گرفت.

این گزارش در حالی است که در ادامه حملات مقاومت در غزه آژیرهای هشدار در گذرگاه کرم ابو سالم، صوفا و حولیت در غلاف غزه برای 2 بار به صدا درآمدند.

درباره تلفات ارتش اشغالگر نیز روزنامه عبری زبان «یسراییل هیوم» امروز-جمعه- نوشت 711 سرباز اسراییلی در طول جنگ غزه کشته شده اند که 637 تن آنها نیروی ارتش، 68 تن نیروی پلیس و 6 تن از نیروهای شاباک بوده اند.

پایان خبر قدم آخر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هلاکت 711 نیروی اشغالگر در جنگ غزه و کشته شدن 4 سرباز در رفح آخرین مورد آن" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هلاکت 711 نیروی اشغالگر در جنگ غزه و کشته شدن 4 سرباز در رفح آخرین مورد آن"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه