پیام تسلیت مقامات بوسنی و هرزگوین در پی شهادت رییس جمهور و همراهانش

پیام تسلیت مقامات بوسنی و هرزگوین در پی شهادت رییس جمهور و همراهانش

دنیس بچیروویچ، رییس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین به مناسبت سانحه سقوط بالگرد که در آن سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری اسلامی ایران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و همراهانشان شهید شدند، پیامی منتشر کرد.

به گزارش قدم آخر، بچیروویچ نوشت: با اندوه خبر سانحه جان باختن ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران به همراه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و همکاران را دریافت کردم. از طرف شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین و از طرف خودم تسلیت صمیمانه را به خانواده رییس جمهور رییسی، خانواده های همه قربانیان این حادثه غم انگیز و مردم جمهوری اسلامی ایران ابراز می کنم.

ژلیکا تسویانوویچ، عضو صرب شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین به همین مناسبت اعلام کرد: به مناسبت جان باختن غم انگیز ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران و همکارانش، تسلیت صمیمانه را به خانواده رییس جمهور، خانواده های همه جان باختگان، مسیولین جمهوری اسلامی ایران و همچنین به مردم دوست ایران ابراز می کنم.

باقر عزت بگوویچ، رییس حزب اقدام دموکراتیک نیز جان باختن ابراهیم رییسی، رییس جمهور ایران و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران را تسلیت گفت.

پایان خبر قدم آخر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام تسلیت مقامات بوسنی و هرزگوین در پی شهادت رییس جمهور و همراهانش" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام تسلیت مقامات بوسنی و هرزگوین در پی شهادت رییس جمهور و همراهانش"، کلیک کنید.