کرایه تاکسی ملایری ها 44 درصد گران شد

کرایه تاکسی ملایری‌ها ۴۴ درصد گران شد

آفتاب نیوز :

محمد لطفی، در این رابطه افزود: با استفاده از کتاب ها و فرمول های کارشناسی شده و نرخ تورم های اعلامی، کرایه تاکسی محاسبه شد و در نهایت با درنظر گرفتن تمام جهات و وضعیت معیشتی جامعه و شرایط اقتصادی و استعلام از بسیاری از شهرهای دیگر نرخ کرایه تاکسی توسط هیات مدیره سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ملایر مصوب شد.

وی ادامه داد: سپس در جلسه شورای سازمان پس از کش و قوس های فراوان نیز به تصویب رسیده و به صحن شورای اسلامی شهر ارجاع داده شد، در نهایت نیز توسط شورای اسلامی شهر و همچنین توسط کمیته انطباق فرمانداری ویژه مورد تصویب قرار گرفته و در مجموع با افزایش میانگین 44 درصدی نسبت به سال قبل موافقت شد و به تصویب رسید.

لطفی خاطرنشان کرد: این مصوبات با هماهنگی های به عمل آمده با مسیولان امر به منظور اجرا از روز اول فروردین ماه سال 1403 به تاکسیرانان ابلاغ و توزیع شد و افزایش نرخ کرایه تاکسی تمام روندها و مراحل قانونی خود را طی کرده و پس از سپری شدن همه مراحل قانونی به تاکسیرانان ابلاغ شده است.

رییس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ملایر تصریح کرد: تاکسیرانان موظف هستند نرخ نامه کرایه تاکسی را برای مشاهده مردم و مسافران در شیشه جلو تاکسی نصب و برابر نرخ نامه مصوب کرایه شان را دریافت کنند.

وی افزود: همشهریان هم می توانند در صورت تخلف تاکسیرانان و دریافت هر گونه کرایه اضافی موارد را به سرعت به بازرسان سازمان گزارش دهند و یا با شماره تلفن های 33352830 و 33353850 تماس حاصل کنند و موارد تخلف را اطلاع دهند تا در اسرع وقت به شکایات آنها رسیدگی شود.

لطفی بیان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده و هدف گذاری های صورت گرفته بتوانیم در سال 1403 شاهد ارتقاء سطح خدمات حمل ونقل عمومی شهری، بهبود وضعیت معیشت رانندگان و از همه مهمتر افزایش رضایتمندی مردم شهرمان باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کرایه تاکسی ملایری ها 44 درصد گران شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کرایه تاکسی ملایری ها 44 درصد گران شد"، کلیک کنید.