کسب وکار های فعال در ایتا بسته جبرانی دریافت می کنند

رییس سازمان فناوری اطلاعات:

کسب وکار های فعال در ایتا بسته جبرانی دریافت می کنند

رییس سازمان فناوری اطلاعات پیرو اختلال ایتا از ارایه بسته جبرانی به کانال های کسب و کار در این پیامرسان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری قدم آخر، محمد خوانساری معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات پس از بروز اختلال و قطعی روز گذشته سازمان فناوری اطلاعات حمایت از سکو های بومی را وظیفه خود دانست و گفت: رعایت حقوق کاربران از اولویت های اصلی ماست.

وی ادامه داد: به همین منظور از پیام رسان ایتا خواسته شد ضمن تدبیر برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه، در راستای جبران اثر اختلال فنی امروز بر کسب و کار های فعال در این سکو، یک بسته جبرانی ارایه کند.

گفتنی است، روز گدشته در ساعاتی دسترسی به ایتا با اختلال روبرو بود که هم پس از ساعاتی رفع شد و این پیامرسان بومی در حال حاضر مشغول به ارایه خدمات به کاربران است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کسب وکار های فعال در ایتا بسته جبرانی دریافت می کنند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کسب وکار های فعال در ایتا بسته جبرانی دریافت می کنند"، کلیک کنید.