کنعانی: ملت بزرگ ایران یک بار دیگر در آزمون وفاداری به نظام سربلند برآمد

کنعانی: ملت بزرگ ایران یک بار دیگر در آزمون وفاداری به نظام سربلند برآمد

به گزارش قدم آخر ناصر کنعانی در این پیام که در شبکه ایکس منتشر شد، ادامه داد:  اینک فصل همدلی، وحدت و انسجام ملی برای پیشرفت و اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران است. با تبریک به رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران، از خداوند بزرگ برای او در مسیر اعتلای کشور و خدمت به مردم نجیب ایران تحت زعامت رهبر حکیم انقلاب، موفقیت آرزو می‌کنم.

 در پایان انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران و با اعلام پایان شمارش تعرفه‌ها در تمامی شعب اخذ رأی در داخل و خارج کشور، مسعود پزشکیان با کسب اکثریت آرا، به‌عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

در این انتخابات ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ نفر مشارکت کردند.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کنعانی: ملت بزرگ ایران یک بار دیگر در آزمون وفاداری به نظام سربلند برآمد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کنعانی: ملت بزرگ ایران یک بار دیگر در آزمون وفاداری به نظام سربلند برآمد"، کلیک کنید.