حماس: رژیم صهیونیستی سردرگم مانده است

حماس: رژیم صهیونیستی سردرگم مانده است

یکی از رهبران جنبش حماس تاکید کرد: رژیم صهیونیستی نه تنها تاکنون هیچ دستاوردی در جنگ غزه نداشته است، بلکه بیش از 10 هزار نظامی این رژیم نیز به دلیل مشکلات روحی و روانی یا جراحت از خدمت نظامی خارج شدند.

به گزارش قدم آخر، «علی برکه» از رهبران این جنبش شامگاه چهارشنبه گفت: دشمن در تحقق اهداف تعیین شده خود برای جنگ غزه مانند «نابودی» مقاومت، کوچ اجباری مردم غزه و آزادی به زور اسرای صهیونیستی ناکام مانده است.

وی افزود مقاومت به دشمن اجازه نداد در هیچ یک از محورهایی که وارد شده بود، مستقر شود و خسارت های سنگینی به دشمن وارد کرد.

برکه تاکید کرد: دشمن صهیونیستی نتوانست حماس را حذف کند و از سوی دیگر مقاومت همچنان در شکار نظامیان صهیونیستی است، خسارات فراوانی به آن وارد کرده و رژیم صهیونیستی سردرگم مانده است.

این رهبر حماس با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: این رژیم همچنان از غیرنظامیان فلسطینی انتقام می گیرد و بیمارستان ها را محاصره می کند. دشمن صهیونیستی نه در مرحله اول و نه در مرحله دوم و سوم جز نسل کشی هیچ دستاورد نظامی کسب نکرده است.

وی تصریح کرد: دشمن همانطور که هفتم اکتبر از نظر اطلاعاتی شکست خورد در ارزیابی قابلیت های مقاومت در نبرد زمینی نیز ناکام ماند.

برکه گفت: ملت فلسطین ملتی مجاهد و در مسیر فلسطین، قدس و عزت آن فداکار هستند و اگر دست از مقابله با اشغالگر بکشند، اشغالگر آنها را زیر پا خواهد گذاشت.

وی درباره تلفات رژیم صهیونیستی در جنگ غزه تصریح کرد: دشمن بیش از 1500 خودرو جنگی را از دست داد که به صورت کلی یا جزیی منهدم شدند و بیش از 10 هزار سرباز نیز به دلیل مشکلات روحی و روانی یا جراحت از خدمت نظامی خارج شدند.

پایان خبر قدم آخر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حماس: رژیم صهیونیستی سردرگم مانده است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حماس: رژیم صهیونیستی سردرگم مانده است"، کلیک کنید.