پیام امیرعبداللهیان به مناسبت روز بین المللی مقابله با اسلام هراسی

پیام امیرعبداللهیان به مناسبت روز بین المللی مقابله با اسلام هراسی

به گزارش قدم آخر، حسین امیرعبداللهیان در پیامی در شبکه ایکس نوشت: 15 مارس “روز بین المللی مقابله با اسلام هراسی” را گرامی می داریم.

آموزه های الهی و انسان ساز دین رحمانی اسلام همواره در معرض سیاست های توطیه آمیز نظام سلطه بوده است.

نظام سلطه همه توان شیطانی خود را برای ارایه تصویری مخدوش و تحریف شده از اسلام و تهدید انگاری اسلام و مسلمانان نزد افکار عمومی دیگر جوامع جهان بکار گرفته اند.

دین رحمانی اسلام همواره مشوق و مروج صلح، دوستی، محبت و همزیستی مسالمت آمیز و توام با احترام متقابل میان ابنا بشر و پیروان ادیان آسمانی بوده است.

مقابله با اسلام هراسی، تلاش جمعی امت اسلامی با هدف بازدارندگی موثر در مقابل جریان های فتنه انگیز و مخالف صلح و امنیت پایدار است.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام امیرعبداللهیان به مناسبت روز بین المللی مقابله با اسلام هراسی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام امیرعبداللهیان به مناسبت روز بین المللی مقابله با اسلام هراسی"، کلیک کنید.