پلیس در نوروز با رانندگان متخلف بدون اغماض برخورد می کند

پلیس در نوروز با رانندگان متخلف بدون اغماض برخورد می کند

قدم آخر/خراسان رضوی فرماندهی پلیس راه جوین-سبزوار گفت: پلیس با رانندگان متخلف در ایام نوروز برای حفظ جان آن ها و سرنشینان خودروهایشان بدون اغماض برخورد قانونی می کند.

سرگرد «سینا رضافر» در گفت وگو با قدم آخر اظهار کرد: با توجه به شروع سفرهای نوروزی می طلبد مسافران سرعت مطمینه و نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان حتماً مدارک خودرو همراه داشته باشند و قبل از حرکت از سلامت خودرو اطمینان حاصل نمایند، اظهار کرد: قبل از حرکت حتماً از وضعیت محورها از طریق تماس با شماره 141 سازمان راهداری مطلع شده و بنا به اقتضای شرایط محور مورد نظر آمادگی لازم کسب نموده سپس حرکت نمایید.

فرماندهی پلیس راه جوین-سبزوار با اشاره به اینکه در ابتدای حرکت راننده و سرنشینان حتماً از کمربند ایمنی استفاده نمایند تا ان شاالله از بروز صدمات شدید در سوانح جلوگیری شود، اذعان کرد: رانندگان گرامی در محورها حتماً از عجله و شتاب بی مورد پرهیز نموده و با حفظ خونسردی اقدام به رانندگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات جوی و نزولات آسمانی (باران و برف) در مناطق کوهستانی ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ با کاهش سرعت ایمنی خود و سرنشینان و رانندگان خودروهای عبوری را افزایش دهید.

رضافر گفت: با توجه به اینکه در مناطق و محورهای کوهستانی با (مه) و کاهش دید مواجه خواهید بود می طلبد ضمن حفظ خونسردی از چراغ روشن و راهنما استفاده نمایید. همچنین در محورها به توصیه ها و هشدارهای ماموران پلیس راه و پرسنل زحمتکش راهداری توجه نمایید.

وی از رانندگان خواست: از عجله و شتاب بی مورد و انجام تخلفات حادثه ساز (سبقت-سرعت غیرمجاز-تجاوزبه چپ-استفاده از تلفن همراه) جدا پرهیز نمایید زیرا ضمن به خطر انداختن خود و دیگران باعث حوادث جبران ناپذیری خواهید شد.

فرماندهی پلیس راه جوین-سبزوار اذعان کرد: همکاران و تیم های گشت پلیس راه در تمامی محورها حرکات و رفتار رانندگی رانندگان را مستمراً رصد نموده و با راننده متخلف مطابق قانون برخورد می نمایند و بدون هیچ گذشتی نسبت به توقیف خودرو در پارکینگ اقدام خواهند نمود.

وی خاطرنشان کرد: در محورها تیم های نامحسوس با خودروهای غیرسازمانی پلیس رفتار رانندگان را رصد نموده و با متخلفان با جدیت برخورد خواهند نمود، لذا خواهشمندم با رانندگی صحیح و ایمن خاطره خوب و خوشی در این ایام عزیز برای خود و خانواده رقم بزنید.

رضافر گفت: از مردم می خواهیم به توصیه های خدمتگزاران خود در مجموعه پلیس راه و راهور و سایر همکاران امدادی و نجات توجه کنند و بدانند ما خدمتگزار مردم هستیم و اگر در راه ها ایستاده ایم برای راحتی و امنیت آن هاست.

پایان خبر قدم آخر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پلیس در نوروز با رانندگان متخلف بدون اغماض برخورد می کند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پلیس در نوروز با رانندگان متخلف بدون اغماض برخورد می کند"، کلیک کنید.