پیام تسلیت مخبر به هنیه: موضع شما ستودنی است

پیام تسلیت مخبر به هنیه: موضع شما ستودنی است

معاون اول رییس جمهور با تسلیت شهادت 6 تن از فرزندان و نوه های رییس دفتر سیاسی حماس، به هنیه نوشت: موضع شما در جایگاه یک مقام ارشد سیاسی و یک پدر در این واقعه سراسر تلخ، ستودنی است.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری قدم آخر؛ محمد مخبر روز پنجشنبه در پی جنایت بی رحمانه صهیونیست ها در به شهادت رساندن فرزندان و نوه های اسماعیل هنیه در پیامی نوشت: شهادت 6 تن از فرزندان و نوه های جنابعالی در اثر حمله کینه توزانه و جنایتکارانه غاصبان صهیونیستی را تبریک و تسلیت عرض می کنم.

معاون اول رییس جمهور افزود: شهادت فرزندان برومند جنابعالی توسط شقی ترین جنایتکاران روی زمین، در روز عید سعید فطر در باریکه خونین اما افتخارآمیز غزه، برای آن شهیدان والامقام موجب سعادت و عزت ابدی، برای جنابعالی و خانواده محترم تان موجب فخر و سرافرازی، برای ملت فلسطین زمینه ساز یاری و نصرت الهی و برای جنایتکاران صهیونیست و حامیان آنها موجب سرافکندگی، شکست، ذلت و ننگ ابدی است.

مخبر تاکید کرد: موضع شما در جایگاه یک مقام ارشد سیاسی و یک پدر در این واقعه سراسر تلخ، ستودنی است.

وی افزود: از خداوند بزرگ برای فرزندان و نوه های های شهید شما و بیش از 34 هزار شهید ماه های اخیر نوار غزه و کرانه باختری رحمت و رضوان الهی و علو درجات و برای جنابعالی و خانواده محترم تان و همه بازماندگان شهدای ماه های اخیر فلسطین، صبر جمیل و اجر جزیل مسیلت می کنم و از خداوند ریشه کن شدن رژیم صهیونیستی، این غده سرطانی نفرت انگیز را مسیلت دارم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام تسلیت مخبر به هنیه: موضع شما ستودنی است" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام تسلیت مخبر به هنیه: موضع شما ستودنی است"، کلیک کنید.