پریچهره: برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان

پریچهره: برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار قدم آخر، نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون انجمن های ورزشی در مورد اخرین وضعیت انتخابات این فدراسیون گفت: هیات رییسه جلسه گذاشت، طبق اساسنامه اواخر خرداد را برای تشکیل مجمع تعیین کرد.

وی ادامه داد: این زمان را به وزارت اعلام کردیم، وزارتخانه باید نظر و تایید نهایی را اعلام کند.

پریچهره خاطرنشان کرد: بعد از تایید زمان توسط وزارت ورزش، دعوتنامه حضور در مجمع را به اعضای مجمع ارسال می کنیم، به کاندیداها هم اعلام می کنیم تا اقدامات خود را انجام دهند. در این حال باید فهرست کاندیداها را هم در اختیار اعضای مجمع برات دهیم.

سرپرست فدراسیون انجمن های ورزشی تاکید کرد: در زمان نام نویسی از کاندیداها، 10 نفر برای ریاست نام نویسی کردند، ملاک همان ثبت نام هاست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پریچهره: برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پریچهره: برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه