برند معتبر BYD با این شاسی بلند به ایران برمی گردد /عکس

امیرمسعود عابدین_ BYD سانگ پلاس چمپیون ادیشن در دو نوع برقی و پلاگین هیبریدی در بازار چین عرضه شده است. این خودرو فیس لیفت شاسی بلند معروف سانگ پلاس است که یکی از پرفروش ترین شاسی بلندهای چندماه اخیر در چین بود.

برند معتبر BYD با این شاسی بلند به ایران برمی گردد /عکس

مدل های پلاگین هیبریدی و برقی سانگ پلاس چمپیون ادیشن هم زمان عرضه شدند. هردوی آن ها از طراحی متمایز چهره Ocean X با چراغ های جلویی که شبیه به BYD سیل هستند، استفاده می کنند. در قسمت جلویی، سانگ پلاس برقی دارای جلوپنجره بسته است درحالی که نسخه DM-i (پلاگین هیبریدی) از جلوپنجره بدون قاب بهره می برد.

برند معتبر BYD با این شاسی بلند به ایران برمی گردد /عکس

در مورد پیشرانه، سانگ پلاس چمپیون ادیشن تمام الکتریکی دارای یک موتور الکتریکی با قدرت 204 اسب بخار و گشتاور 310 نیوتن متر است. نسخه کمی قدرتمندتر برقی، موتور 218 اسب بخاری دریافت می کند. در مورد باتری، دو گزینه وجود دارد: باتری LFP 71 کیلووات ساعت و 87 کیلووات ساعتی. بازه برد هر دو باتری بین 520 تا 605 کیلومتر اعلام شده است.

برند معتبر BYD با این شاسی بلند به ایران برمی گردد /عکس

به گزارش قدم آخر، در مورد نسخه پلاگین هیبرید نیز باید بگوییم که این مدل مجهز به یک پیشرانه بنزینی 1٫5 لیتری با قدرت 110 اسب بخار و یک موتور الکتریکی برای تولید 197 اسب بخار قدرت است. باتری نصب شده در این مدل 100 و 150 کیلومتر برد (بر اساس چرخه CLTC) را ارایه می دهد. این نسخه با همین مشخصات به بازار ایران خواهد آمد.

برند معتبر BYD با این شاسی بلند به ایران برمی گردد /عکس

در داخل، این خودرو دارای صفحه نمایش 15٫6 اینچی است که می تواند بچرخد. همچنین صفحه نمایش کیلومتر شمار بزرگ و فرمان سه پره D کات هم در سانگ پلاس وجود دارد. کنترلر تعویض دنده الماسی شکل در کنسول مرکزی خودنمایی می کند. از دیگر ویژگی های داخلی Song Plus می توان به سیستم اتصال DiLink و کنترل سیستم تهویه مطبوع دو منطقه ای اشاره کرد.

نسخه پلاگین هیبریدی سانگ پلاس باید دارای دو سطح تریم مجهز به باتری کوچک تر برای برد الکتریکی 110 کیلومتر است. این مدل از 22300 تا 23700 دلار (معادل یک میلیارد و 295 میلیون تا یک میلیارد و 375 میلیون تومان) قیمت دارد.

54322

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برند معتبر BYD با این شاسی بلند به ایران برمی گردد /عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برند معتبر BYD با این شاسی بلند به ایران برمی گردد /عکس"، کلیک کنید.