خیز سپاهان برای حفظ سومی/ هوادار روی نوار باخت

خیز سپاهان برای حفظ سومی/ هوادار روی نوار باخت

آفتاب نیوز :

تیم های سپاهان و هوادار در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس از ساعت 19:45 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که میزبان صاحب برتری دو بر صفر شد.

علی صفایی با کمک های قهرمان نجفی و حمیدرضا افشون قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

سپاهان و هوادار در حالی روبه روی هم قرار گرفتند که نه زردپوشان اصفهانی شانس قهرمانی داشتند و نه هوادار با توجه به جایگاهش در جدول در خطر سقوط بود. با این حال هر دو تیم در 2 هفته اخیر رنگ برد را ندیده بودند و در بازی امروز به دنبال بازگشت به جاده پیروزی بودند.

همان طور که پیش بینی می شد سپاهان، برتر و روان تر از هوادار بازی را آغاز کرد و در دقیقه 13 شهریار مغانلو با یک شوت توانست دروازه هوادار را باز کند. پس از گل باز هم سپاهان بود که تیم برتر نشان می داد و در دقیقه 36 رامین رضاییان روی یک شوت دروازه آرشا شکوری را باز کرد تا نتیجه 2 بر صفر به نغع زردپوشان شود. نیمه اول با برتری 2 بر صفر سپاهان به پایان رسید.

نیمه دوم با تلاش هوادار برای جبران گل خورده و تلاش سپاهان برای افزایش گل های زده آغاز شد. با این حال تلاش دو تیم در نیمه دوم نتیجه ای در بر نداشت.

در نهایت سپاهان توانست با نتیجه 2 بر یک هوادار را در این بازی خانگی شکست دهد.

سپاهان با این برد 51 امتیازی شد و جایگاه سومی اش را حفظ کرد. هوادار هم با کسب دومین شکست متوالی، 29 امتیازی و در رده یازدهم قرار گرفت.

ترکیب اولیه سپاهان:

پیام نیازمند، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، برایان دابو، سیدمحمد کریمی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری، عیسی عباس، امید نورافکن و شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب اولیه هوادار:

آرشا شکوری، امین پورعلی، مهدی عبدی، صایب محبی، محمد میری، ادریس رحمانی، مرتضی منصوری، محسن سفیدچقایی، داریوش شجاعیان، محمد عباسی و کریم اسلامی

سرمربی: مسعود شجاعی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خیز سپاهان برای حفظ سومی/ هوادار روی نوار باخت" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خیز سپاهان برای حفظ سومی/ هوادار روی نوار باخت"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه