تنها به یک شرط محل برگزاری دیدار پیکان

تنها به یک شرط محل برگزاری دیدار پیکان

آفتاب نیوز :

بر اساس خبر های رسیده از ساختمان سازمان لیگ در صورتی که تیم پیکان در هفته پایانی در خطر سقوط به دسته پایین تر قرار نداشته باشد، با مذاکره سازمان لیگ با این باشگاه احتمالا دیدار پیکان در برابر استقلال در استادیوم دیگری برگزار خواهد شد.

خبر ها حاکی از آن است این دیدار احتمالا در استادیوم قزوین برگزار خواهد شد. به خصوص که تیم شمس آذر در هفته پایانی لیگ برتر میهمان است.

در صورتی که تیم پیکان در خطر سقوط به دسته پایین تر قرار داشته باشد، به طور حتم علاقمند است دیدار با استقلال در استادیوم بدون تماشاگر پاس برگزار شود و استقلال و سازمان لیگ نمی توانند این حق را از تیم پیکان سلب کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تنها به یک شرط محل برگزاری دیدار پیکان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تنها به یک شرط محل برگزاری دیدار پیکان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه