مسایل کشور با انقلاب در سازوکارهای اداری حل می شود

دومین روز تبلیغات تلویزیونی داوطلبان ریاست جمهوری؛

مسائل کشور با انقلاب در سازوکارهای اداری حل می‌شود

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، فوریت را در مسایل اقتصادی و اولویت را امور خانواده دانست و گفت: مسایل مزمن شده کشور جز با انقلاب در سازوکارهای اداری و به صورت پایدار و ریشه ای حل نخواهد شد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری قدم آخر، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز سه شنبه -22 خرداد- به مدت یک ساعت مهمان برنامه «صف اول» قدم آخر است.

وی در این برنامه ضمن پاسخگویی به برخی سوالات، محورها و برنامه های خود اظهار کرد: من به عنوان معاون رییس جمهور مجری قانون بودم. من یک پدرم یک متخصص جراح هستم و یک استاد دانشگاه هستم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مسایل کشور با وعده های کوتاه مدت و اقدامات فرمالیستی و موقت حل نمی شود، تاکید کرد: فوریت کار را «اقتصاد» می دانم؛ اما اولویت من «خانواده» است.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: بزرگترین کار ما احیای اخلاق در فضای سیاسی و اداری کشور است. بعضی از کارها و اتفاقات اخلاق را در جامعه مخدوش می کند. دولتی که از پاسخگویی فرار می کند یا وعده های فضایی باعث بی اخلاقی می شود.

وی گفت: در همه حوزه های کلان مدیریتی کشور حاضر بودم و یک احاطه کامل از موضوعات کشور در اختیارم است. فوریت را اقتصاد میدانم، اما اولویت خانواده است. مشکلات کشور با وعده های کوتاه مدت حل نخواهد شد.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: یکی از مسایل پیچیده کشور خروج دولت از بنگاه داری است.

قاضی زاده هاشمی اظهارداشت: در بنیاد شهید از بیست سال قبل ابلاغ شده بود که از بنگاه داری خارج شود و ما موفق شدیم که  تا حدود زیادی این امر را محقق کنیم. به اعتقاد من بزرگترین کار ما احیای اخلاق سیاسی و اخلاق هست، اتفاقاتی در کشور دارد میفتد که اخلاق جامعه را درحال مخدوش کردن است.

وی افزود: دولتی که تشکیل می شود خود را معتقد به پیشرفت مردم ایران بداند و در این پیشرفت و رشد همه احاد مردم همراه باشند. الان رشد اقتصادی ما مثبت شده، اما هنوز مردم آن را حس نکردند ما باید کاری کنیم که کل جامعه باهم پیشرفت کنند.

او تاکید کرد: من آمده ام تا سرمایه اجتماعی کشور را احیا کنم.

 

این خبر تکمیل می شود…

 

به گزارش قدم آخر، روز گذشته نخستین برنامه قاضی زاده هاشمی در شبکه یک در برنامه تلویزیونی با مردم کلید خورد.

«سعید جلیلی»، «سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی»، «محمد باقر قالیباف»، «علیرضا زاکانی»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رییس جمهور جمعه 8 تیر 1403 برگزار می شود.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسایل کشور با انقلاب در سازوکارهای اداری حل می شود" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسایل کشور با انقلاب در سازوکارهای اداری حل می شود"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه