سخنان و رفتار امام راحل تفسیر متعالی از اسلام ناب محمدی است – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان

سخنان و رفتار امام راحل تفسیر متعالی از اسلام ناب محمدی است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار قدم آخر، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا فلاح شیروانی شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاحیه دوره اسلام ناب دانشجویی و طلبگی که در دانشگاه قم برگزار شد گفت: باید تعلیمات امام راحل را که کامل ترین تفسیر دین اسلام است به خوبی بشناسیم.

مدیر موسسه فرهنگ و تمدن توحیدی ابراز کرد: سخنان و رفتار امام راحل تفسیر متعالی از اسلام ناب محمدی است و حضرت امام این کشور را دگرگون کرد که قابل توصیف نیست.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی امروز منبع معرفت برای دیگران است و مکتب امام راحل به مقوله علم به خدا به شدت تاکید دارد.

حجت الاسلام فلاح شیروانی گفت. پیامبران آمده اند تا دفینه هایی که در انسان قرار دارد را شناسایی و آنان را بیرون بکشند.

وی بیان کرد: امام راحل استعداد فوق العاده ای داشت و برای درس پیش مطالعه و پس مطالعه و مباحثه نداشت اما در کلاس به خوبی درس را گوش می داد و می فهمید.

مدیر موسسه فرهنگ و تمدن توحیدی اضافه کرد: امام راحل سخت ترین کتاب هایی که در طول تاریخ اسلام نوشته شده را خوانده و بر فلسفه و عرفان و اخلاق و کلام تسلط داشت و در عین حال نویسنده و منبری نیز بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سخنان و رفتار امام راحل تفسیر متعالی از اسلام ناب محمدی است – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سخنان و رفتار امام راحل تفسیر متعالی از اسلام ناب محمدی است – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه