تایید ۴ اساسنامه از سوی شورای نگهبان

تایید ۴ اساسنامه از سوی شورای نگهبان

سخنگوی شورای نگهبان از تایید اساسنامه توسعه و سرمایه‌گذاری پارک فناوری پردیس، اصلاح اساسنامه صندوق حمایت از فرصت‌های شغلی افراد دارای معلولیت تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور، اساسنامه صندوق توسعه شهری و روستایی و اصلاح اساسنامه سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری قدم آخر، هادی طحان لطیف در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: :«اساسنامه توسعه و سرمایه‌گذاری پارک فناوری پردیس در جلسه ‎شورای نگهبان بررسی شد و خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

اصلاح اساسنامه صندوق حمایت از فرصت‌های شغلی افراد دارای معلولیت تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور در جلسه ‎شورای نگهبان بررسی شد و خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

‏اساسنامه صندوق توسعه شهری و روستایی در جلسه ‎شورای نگهبان بررسی و خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

اصلاح اساسنامه سازمان ملی زمین و مسکن، در جلسه ‎شورای نگهبان بررسی و خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.»

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تایید ۴ اساسنامه از سوی شورای نگهبان" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تایید ۴ اساسنامه از سوی شورای نگهبان"، کلیک کنید.