وزیر تندرو صهیونیست: شهرک سازی، عدم تشکیل کشور فلسطین را تضمین می کند

وزیر تندرو رژیم صهیونیستی اعلام کرد شهرک سازی ها «عدم تشکیل کشور فلسطین» را تضمین می کند.

به گزارش قدم آخر، «بتسلییل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی تاکید کرد: «ما باید از نظر نظامی و شهرک سازی در کرانه باختری بمانیم، زیرا شهرک سازی چیزی است که عدم تاسیس کشور فلسطین را تضمین می کند.»

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، اسموتریچ در گفت وگو با شبکه هفت رژیم صهیونیستی گفت نمی توان اجازه داد که تشکیلات خودگردان فلسطین بر غزه حکمرانی کند زیرا تشکیلات خودگردان و جنبش حماس «دو روی یک سکه، با اختلافات جزیی» هستند.

وی در ادامه افزود: «شهرک سازی در کرانه باختری کمربند امنیتی کابینه اسراییل است و کشور فلسطینی تشکیل نخواهد شد.»

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی درخصوص اسرای صهیونیست نزد جنبش حماس هم مدعی شد: «ما هر طور که شده اسرا را پیدا خواهیم کرد و آنها را به سلامت و در سریع ترین زمان ممکن به منازلشان باز خواهیم گرداند و به عقیده من تنها راه برای انجام این کار، افزایش فشار نظامی بر حماس و السنوار است.»

اسموتریچ درخصوص عملیات نظامی در رفح هم گفت: «ما اخیرا شاهد کاهش روند فشار نظامی بر حماس در غزه بوده ایم. من دوست ندارم بحث هایی که در کابینه انجام می شود به بیرون درز کند اما می گویم که بنی گانتس و گادی آیزنکوت (اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی) کسانی هستند که برای ورود به رفح عجله نکردند و اگر آنها نبودند، ما مدت ها پیش در رفح بودیم.»

پیشتر «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی طی کنفرانس مطبوعاتی در مقر وزارت جنگ این رژیم در تل آویو گفت «هرتزی هالوی» رییس ستاد کل ارتش رژیم اشغالگر «طرح هایی را برای ادامه عملیات در نوار غزه» تایید کرده است. وی افزود: «با وجود درخواست های بین المللی برای آتش بس، اما اسراییل برای گام های بعدی جنگ در نوار غزه آماده می شود.»

اظهارات سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پس از آن بیان شد که نتانیاهو تهدید کرد که «فشار سیاسی و نظامی بر حماس» را افزایش خواهد داد. مقامات رژیم صهیونیستی همچنین مدت هاست که به حمله زمینی به «رفح» در جنوب نوار غزه تهدید می کنند.

از هفتم اکتبر 2023 که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت های نوار غزه به شکل گسترده ای ویران شده و فاجعه انسانی بی سابقه ای در این منطقه رقم خورده است.

در نتیجه این حملات و محدودیت هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت ساکنان نوار غزه به ویژه شمال غزه در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

پایان خبر قدم آخر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزیر تندرو صهیونیست: شهرک سازی، عدم تشکیل کشور فلسطین را تضمین می کند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزیر تندرو صهیونیست: شهرک سازی، عدم تشکیل کشور فلسطین را تضمین می کند"، کلیک کنید.